2015-11-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det finns ett antal prover som inte har analyserats. Men varken du eller jag har någon som helst aning om huruvida dessa prover innehåller DNA-spår eller ej. Att påstå att det finns DNA-spår som inte är beaktade är ren lögn och desinformation.
Det har blivit en trådsanning att DNA jämfördes bara med NB, AB och IB,s. Det kan inte vara sant. Det har varit många som topsats av polisen.
2015-11-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Vilken sida i FUP står det om de andra två högarna och var hittades dessa?

Nånstans runt 503! (541 i minläsare)
2015-11-02, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Tack för svar!
En amatörmässig följdfråga. Går det att ladda ner det i ett paket - packa upp/ladda upp i datorn - därefter spela offline?

Ännu mer amatör-fråga i förlängning:
1-2 dagar påstår NB att det "håller". Är det då en demo-runda, om svaret på ovanstående är "ja"?

Alltså det är ju browserbaserat så visst, är säkert möjligt att ladda ner och så, men man uppdaterar ändå sin framgång på servrar, tvivlar på att det inte finns tidangivelser där.
Advokaten borde ju gå till botten med detta - I stort allt loggas på nätet.
2015-11-02, 18:22
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingsnotarien
"Semir Hasanbegovic: Det blir märkligt när du säger dna-släppare och sedan säger du att hans dna inte finns på tejprullen. Han själv säger att han tagit den här tejprullen och lagt i spiklådan. Vad har du exakt tagit del av i den här utredningen?"

Jag tänkte det samma fast tvärt om.
Har du gått igenom allt???
2015-11-02, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frijidpink
De hittade 3 högar med avföring varav en stämde överens med MGM!
Så minst en person till har gjort sina behov där inne?
2015-11-02, 18:24
Medlem
Moderatorernasugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det som förvånar mig är hur GM kunde få in Lisa i skåpet och pressa ihop henne som han gjorde. Lisa var väl ca 165 cm lång och skåpet är 158 cm högt.
Lisa ligger under en massa kläder så hon måste ha varit ihop/intryck med våldsam kraft då högen med kläder hon ligger under är så långt ner i skåpet.
http://postimg.org/image/704v5uf0t/

Kommer bilden från FUP?

Hur bred var öppningen?

Känns som att det behövs kraftigt våld att bända in en person i ett sånt skåp, jag greppar inte detta riktigt
2015-11-02, 18:25
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Alltså det är ju browserbaserat så visst, är säkert möjligt att ladda ner och så, men man uppdaterar ändå sin framgång på servrar, tvivlar på att det inte finns tidangivelser där.
Advokaten borde ju gå till botten med detta - I stort allt loggas på nätet.

Ok, det är orimligt egentligen då, att sitta och spela ett "dött" spel?

Tror jag förstår inom vilken kategori spel detta rör sig om, och det låter onekligen som NB ljög domaren rakt upp i ansiktet.
Dessutom i en fråga som IR lyft av upplevd orsak.
Senast redigerad av rotesau 2015-11-02 kl. 18:27.
2015-11-02, 18:26
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det funkar inte med någon någon. Då blir det bara en Tänk om månen består av grön ost-invändning, långt bortom rimligt tvivel. Så länge hon inte har någon hjälp av sin huvudman i detta, är hon chanslös. Och om NB ändrar utsaga i hovrätten, kommer hans trovärdighet där att vara högst begränsad.

Om du varit i topic hade du vetat att han inte överklagat
2015-11-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
4, varav en var mänsklig och matchades med NB...

Jag hittar bara om 3 högar, var kan man läsa att de andra högarna Inte är från människa?
De topsades ju, men testades inte enligt Fup!
2015-11-02, 18:27
Medlem
GilGrissom82s avatar
Har man någonstans nämnt en teori varför det använts en otroligt (onödigt?) lång tejpremsa som lindats runt LH's huvud? Varför har GM använt så mycket?

Tänker att det är både omständligt plus extra tidsåtgång (med större risk att bli påkommen)..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Joo jag vet vilket spel han menade men inte fan är det ett utav världens mest populära spel

Vad handlar spelet om, ett gäng goda änglar som ska bekämpa det onda, mörka krafterna ? Ironisk i sammanhanget , MGM verkar inte ha förstått spelreglerna särskilt väl.
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Intressant att bara ca 5 procent runkar på jobbet. Trodde nog att det var mer

Nästan hälften av Expressens kvinnliga läsare har onanerat på jobbet, det finns skäl att antaga att andelen män är ännu högre. Att NB runkade på jobbet är knappast anmärkningsvärt i sig.

http://www.expressen.se/halsoliv/over-halften-onanerar-pa-jobbet/

Förmodligen runkas det på toaletter, det har även NB gjort, och intill en toalett som var ur funktion.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in