2015-11-02, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
GWP:
En åtalad som saknar alibi för den timme då brottet begås och dessutom försökt övertala sin hustru och sin yngre bror att de skall ljuga ihop ett sådant för hans räkning. Som gjort det samma kväll som Lisa Holm försvinner och på ett sådant sätt att det tydligt visar att han i detalj känt till en händelse som han inte skulle ha haft en aning om för det fallet att han hade varit oskyldig

Stämmer det? Var det samma kväll som Lisa försvann när MGM sade till sin bror att han skulle ljuga om tiden till polisen? Jag trodde att det var dagen efter och när bröderna skull topsa för DNA som NB sa till sin bror att han skulle ge honom alibi? Om det var på söndagskväll, då, behövs inga fler bevis mot NB, tycker jag.

Ja, det stämmer, NB försökte övertala sin bror och fru att ljuga om tiden när han kom hem på söndagskvällen.
2015-11-02, 09:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallas
På vilken sida fanns de bilderna ?
Det har blivit något fel på kommentarerna. Jag har inte sett några bilder. Jag svarade på ett inlägg där det påstods att det fanns bilder. Troligen finns de i FUP. Denna har inte jag men någon kanske kan lägga ut bilder...?[/quote]

Justina svarade att de fanns från sidan 726
2015-11-02, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Det var inte det det handlade om, utan att du ljög om tiden.

Ursäkta är du dum i huvudet?
Det stod 3. 30 jag tog fel på en timme när jag skrev ( vet att det var 3.30) . Men varför svarar du inte på huvudfrågan? Varför undviker du den? Är den för obehagligt? För att föräldrarna kanske märkte vad som skett?
Eftersom pappa Holm var intresserad av sin dotters heder kan det ses som något negativt att hon har kontakt med pojke.
2015-11-02, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
GWP:
En åtalad som saknar alibi för den timme då brottet begås och dessutom försökt övertala sin hustru och sin yngre bror att de skall ljuga ihop ett sådant för hans räkning. Som gjort det samma kväll som Lisa Holm försvinner och på ett sådant sätt att det tydligt visar att han i detalj känt till en händelse som han inte skulle ha haft en aning om för det fallet att han hade varit oskyldig

Stämmer det? Var det samma kväll som Lisa försvann när MGM sade till sin bror att han skulle ljuga om tiden till polisen? Jag trodde att det var dagen efter och när bröderna skull topsa för DNA som NB sa till sin bror att han skulle ge honom alibi? Om det var på söndagskväll, då, behövs inga fler bevis mot NB, tycker jag.

Psykopat. Tycker också åklagaren borde pressa på punkten om att 35åringen ville få iväg folk från området där nyckelfynd hittades.
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Vem är det som blir föhör just nu, alltså första vittne ?

Jag frågar igen vem är det som blir förhörd nu?

varför sa¨ger dom inte namnet på den som blir förhörd?

Finns det en vittnes lista ?
Medlem
andersaanderssonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Det har blivit något fel på kommentarerna. Jag har inte sett några bilder. Jag svarade på ett inlägg där det påstods att det fanns bilder. Troligen finns de i FUP. Denna har inte jag men någon kanske kan lägga ut bilder...?

Justina svarade att de fanns från sidan 726[/quote]

Det stämmer. Från sidan 726.

Det finns enbart en lösning.

Ladda ner FUP och titta själv.

http://www.homokozo.se/lh-fup.php
Senast redigerad av andersaanderssona 2015-11-02 kl. 09:54.
2015-11-02, 09:48
Medlem
rotesaus avatar
Sthlm-polisen var med och bidrog till att frun inte vill vittna alltså
2015-11-02, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Sthlm-polisen var med och bidrog till att frun inte vill vittna alltså

Hehe kärringen borde vittna mot honom för LH familjs skull. Kallhjärtade jävla kärring.
2015-11-02, 09:50
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jag frågar igen vem är det som blir förhörd nu?

varför sa¨ger dom inte namnet på den som blir förhörd?

Finns det en vittnes lista ?

"Vittne 1: Administratör vid säteriet som vanligtvis träffat 35-åringen flera gånger per dag under hans tid vid Kinnekulle." Claes Bennhage.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21686605.ab
2015-11-02, 09:52
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Just nu:
Han säger att det vid letandet var en svart Kia som kom körandes över fältet där de hittade alla grejerna.
- Jag gav registreringsnumret till godsägaren som gav det till polisen.
2015-11-02, 09:54
Medlem
Kalle.v1.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hehe kärringen borde vittna mot honom för LH familjs skull. Kallhjärtade jävla kärring.

Vittne uppger nu att hon sa "jag kommer inte att komma till rättegången, jag är rädd"
2015-11-02, 09:54
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Just nu:
Han säger att det vid letandet var en svart Kia som kom körandes över fältet där de hittade alla grejerna.
- Jag gav registreringsnumret till godsägaren som gav det till polisen.

Detta förekommer ej i FUP.

Däremot förekommer det i denna tråden. (Svart SUV)

Kia Sportage eller Sorento då alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in