Citat:
Ursprungligen postat av
loverlian
Funderat på det där med NB,s renlighet och sexualvanor. Enligt AB och IB duschar NB sällan, 1 gång i månaden ungefär om jag inte minns fel att dom har uttryckt. Enligt IB duschar han varje gång innan dom har sexuellt umgänge, altså blir det sex 1 gång i månaden. Under den tiden LH är försvunnen kommer ingen av dom ihåg om dom haft sexuellt umgänge med varandra. Hade man sex 1 gång i månaden borde man väll komma ihåg detta mer än väl borde man tycka. Sedan har jag fått intrycket av att AB är den som kollat på grova sexuella bilder och att det är IB som pockar på att hon vill se på porrfilm. Kan det vara så att IB och AB har en sexuell relation bakom ryggen på NB och att dom nu gör allt för att bli av med honom?
I dom lugnaste vatten simmar dom fulaste fiskarna och här får jag känslan av att dom består av IB och AB. För vem skulle lämna sin make och sin broder i ett främmande land innan man vet att han är skyldig till brottet? Normalt skulle man väl stanna kvar och stötta tills motsatsen bevisats.
Vi vet ju inte vad hon upplevt. Här finns det ju hennes första vittnesmål och det senare där hon berättar om hur hon får jobba rejält för att han ska få upp den.
Brodern vittnar om att han blir agressiv av alkohol och trakasserar.
Hon har valt att vägra berätta som hon sa när rätten ringde upp henne, just vägrar berätta säger en hel del i mina öron.
MGM säger att hon är hjärtsjuk, att hon är rädd för polisen och att det är anledningen.
Här tror jag personligen att hon är rädd för honom. Om hon trodde och älskade honom skulle hon vara här vid hans sida och strida för honom.