2015-10-30, 17:54
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Helt rätt, lampan är inte mindre sjuk.... Det säger bara liiiite om vilken man vi har att göra med. Sannolikheten att han är oskyldig är NOLL.

Låt oss tänka att det var ett sexuellt betingat mord och att han drog en runk i samband med mordet är det då de sjuka i sammanhanget att han sprutade i en lampskärm för att inte lämna bevis?

Varför jag tror detta beror på att han inte verkar ha haft några ambitioner att ta hand om satsen när han runkade vid fönstret.
Senast redigerad av hashish-boy 2015-10-30 kl. 17:59.
2015-10-30, 17:55
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Vem skulle varit medskyldig? Jag tror att A är oskyldig, han känns som en vek sak... I skulle dock säkerligen kunnat vara med.

Hon blev sjukt kaxig när hon kom till Litauen..

Mmm inte helt bekväm med den damen faktiskt. Det har visat sig finnas "sjuka par" tidigare i världen, som i samförstånd haft ihjäl flickor. Jag säger inte att det är så, bara att jag inte är helt bekväm med att det endast finns ETT kräk i denna avskyvärda historia.
2015-10-30, 17:56
Medlem
Har läst hela FUP. Detta är nog det mest vidriga jag hört/läst i hela mitt liv.
Det bästa nu vore att NB bryter ihop och erkänner, han har ju helgen på sig. Är ju överbevisad 100 ggr om. Mina tankar till Lisas familj.
2015-10-30, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Inget konstigt i många länder, och han är ju inte svensk

Att som 35- åring ha ett behov av att ringa sin mamma varje dag men inte ha någon kontakt med sin dotter - Jo det är konstigt oavsett vilket land du bor i.
2015-10-30, 17:57
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Tyst tjockis. Har man bråttom så visst fan tar man med sig någonting från en brottsplats. Snörstumparna var viktiga detaljer, som snabbt och lätt hade gått att göra sig av med. Det är modigt att helt lämna dom och en hel brottsplats, utan att göra sig av med ett skit.

Nej istället passar han på att onanera så det skvätter på väggarna så det garanterat finns DNA kvar.
Och sedan en korv på golvet ungefär som en revirpinkande hund.

Nej inte speciellt smart, men det är man troligen inte i en sådan situation.
Medlem
Showme1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Mmm inte helt bekväm med den damen faktiskt. Det har visat sig finnas "sjuka par" tidigare i världen, som i samförstånd haft ihjäl flickor. Jag säger inte att det är så, bara att jag inte är helt bekväm med att det endast finns ETT kräk i denna avskyvärda historia.

Nej det finns en del frågetecken, dock nöjer jag mig med att N blir fälld istället för att det inte blir nån av dom.

Hade I haft en minsta tanke / vetskap om att N var oskyldig så hade hon helt klart vittnat...
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashish-boy
Låt oss tänka att det var ett sexuellt betingat mord och att han drog en runk är det de sjuka i sammanhanget att han sprutade i en lampskärm för att inte lämna bevis?

Varför jag tror detta beror på att han inte verkar ha haft några ambitioner att ta hand om satsen när han runkade vid fönstret.

Varför bemöda sig att runka i en lampskärm när han ändå sket på golvet?
2015-10-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Mmm och bajsa på golvet...

Ja, och så hann han dessutom torka sig i röven med papper!

Jag kan inte begripa hur i helvete hann han med allt på så otroligt kort tid?
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frijidpink
Du svarade nog på fel fråga!
Min fråga var nånstans i FUP man kunde läsa att byxorna INTE var vrängda.

Här har du det:

Citat:
(FB) 17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det var media också. Är det någon som har sett det rapporterat i media?

Här är den delen av förhöret där det alltså framkommer att MGM bett sin bror att intyga att han var hemma efter kl 18....
(Eftersom du inte verkade tro mig på mitt ord igår att detta kom upp i rätten när jag var där)...
http://www.expressen.se/gt/nya-vittnen-forhors-om-mordet-pa-lisa-holm/
2015-10-30, 18:00
Medlem
[quote=Utflyttad|55218719]FUP, sidan 851:

Citat:
Kläder som avvisiterades från Lisas kropp beslagtogs och paketerades i papper, G017-
G023 samt G024.[/
QUOTE]

FUP, sidan 856:

FUP, sidan 857:

FUP, sidan 861:

Busen är körd!

Det framgår ju med all önskvärd tydlighet att teknikerna "vrängde" byxorna då de "avvisiterade" kroppen

Var nånstans framgår det med all tydlighet attteknikerna Vrängde byxorna ut och in?
2015-10-30, 18:00
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Nej istället passar han på att onanera så det skvätter på väggarna så det garanterat finns DNA kvar.
Och sedan en korv på golvet ungefär som en revirtänkande hund.

Nej inte speciellt smart, men det är man troligen inte i en sådan situation.

Det är ett mycket märkligt beteende. LHs saker är inte ens gömda. Display, fodral, nycklar och kvitton ligger ju i stort sett mitt på vägen. De är inte utslängda i terrängen. Är som om han inte bryr sig ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in