2015-10-29, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
När jag läste det här fattade jag ingenting, varför säger pappan sådär, det är ju jättekonstigt ???

Lisas pappa säger:
– Jag är imponerad av att de ringer i princip alla i Lisas bekantskapskrets.

– De är helt orädda att ringa upp alla tonåringar.
09:26, 29 October 2015

Han menar väl att polisen tog de så allvarligt direkt. de måste väl gå typ 24 timmar innan man kan anmäla en försvunnen. Men polisen tog de på stort allvar direkt. Sen att han va överbeskyddande inte så konstigt i den världen vi lever i nu
2015-10-29, 09:49
Bannlyst
jag har inte följt tråden så kanske tagit upp tidigare?
Är det någon som har misstanke att pappan inte har rent mjöl i påsen (han förhörs nu , ej live på tv4play)
2015-10-29, 09:49
Medlem
Snart dags för ondskan själv. Blir det lite självömkande gråt kanske?
2015-10-29, 09:50
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansomvet
NB är ondskan i dess renaste form, hur han reagerar och talar om allt och förnekandet det får mig att tänka på Btk och Ted bundy.

Vad är det för tramskommentar? Vad är ondska för något? Det ska bli intressant att höra förhöret med honom.
Medlem
Pappan behöver inte ha dåligt samvete för att han inte hämtade sin dotter.
35-åringen hade bara avvaktat och rövat bort Lisa vid annat tillfälle.
Medlem
Fy fan det är så ledsamt o höra Pappans berättelse om Lisa. Så otroligt fint. Kan bara tänka mig hur jobbigt detta är. Men fan va starka dom är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingsnotarien
"Semir Hasanbegovic: – Hon ville hellre bli skjutsad, men det var mitt fel. Jag kommer älta det några gånger till, säger pappan."

Fy f*n..... stackars sate.

Ja...det är ogripbart.
2015-10-29, 09:51
Medlem
Sanchezest90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Han menar väl att polisen tog de så allvarligt direkt. de måste väl gå typ 24 timmar innan man kan anmäla en försvunnen. Men polisen tog de på stort allvar direkt. Sen att han va överbeskyddande inte så konstigt i den världen vi lever i nu
24 timmars regeln gäller väl bara vuxna? Om ett barn / tonåring försvinner sätts det igång med sökning direkt.
Medlem
http://www.tv4play.se/program/nyheterna?video_id=3214853

Ljudupptagning ????
Medlem
C.A.S.Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
Runkandet, bajsandet, brist på personlig hygien, inga vänner, konstiga relationer till både frugan och brodern, våldsporren, runkrummet osv osv.

Och såklart mordet på Lisa Holm som alla dessa år av destruktivt leverne slutade i.

Ett erkännande kommer att komma. Var så säker. Men inte idag.
Ge det ett år eller två. Då fängelset blivit vardag och skammen kanske något lättare att bära.

Svaren kommer.

Han är redan körd i Sverige och i Litauen och kommer troligtvis att slås ihjäl om han frikänns och återvänder, så jag tycker kanske att han borde erkänna och i alla fall visa någon slags manlighet och värdighet. Han har ingenting att förlora. Livet i fängelset i Sverige är bättre än i frihet i Litauen.

Nu vet jag inte om han kanske är rädd för att utvisas och få tillbringa resten av livet i litauiskt fängelse. Det skulle kanske kunna förklara beteendet.
Medlem
Ljudupptagning på TV 4 med pappan.
2015-10-29, 09:52
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingsnotarien
"Semir Hasanbegovic: – Hon ville hellre bli skjutsad, men det var mitt fel. Jag kommer älta det några gånger till, säger pappan."

Fy f*n..... stackars sate.

Jag hoppas från djupet av mig själv att han har stöttning i det där

Det är nämligen den naturliga meningen att en 17-åring ska börja stå på egna ben - Ges ansvar - Utvidga synen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in