2015-10-27, 14:27
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
Heeeelt galet hur årets match mellan AIK och blowitt inte kan erbjuda mer? Wm som tackade nej va?

Tanken var väl att det skulle smälla i söndags redan, men FB blev plockade på väg till WM?
Rätta mig om jag har fel.
Citera
2015-10-27, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guyfawks
KGB samt BO försökte få tag i både WM och Firman igår och även i söndags men ingen var sugen på att leka.

Klart ingen är sugen på att möta Bajen, ni springer ju bara.
Citera
2015-10-27, 14:40
Medlem
Springer? Man är väl ganska hjärndöd om man stannar när ni bönder ifrån Malmö endast kan kasta glasflaskor... Sen att vi hade snuten bakom gör inte saker bättre. Jävla pajas, ni hade kunnat komma ut och slåss men ni valde att stå och kasta flaskor istället...
Citera
2015-10-27, 14:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
Wisemen såg ut att vara mellan 70-100 grabbar med en väldigt blandad liga.... FB mobb på typ (60?) grabbar med en hel del yngre i närheten av Solna centrum,

"Blandliga" verkar vara det nya på matchdag. De mest engagerade äldre och kidsen är de som har tid och tålamod att springa runt och leta efter bråk som oftast inte blir av och när det blir det så är det över ganska snabbt p.g.a polis. Paradigmsskifte på scenen där alltmer äldre tar sin plats på läktaren och tar möjligheten först när den kommer till dem? Vet inte om jag börjar bli gammal men nog tusan känns det som att det vore mer rimligt att utdela några slag mot dessa "blandligor" idag än vad det var att köra mot de stora firmorna på matchdag för ett decennium sedan. Det fanns inte ens på kartan och tyst satt man.
Citera
2015-10-27, 18:29
Medlem
Så om jag förstår de senaste inläggen rätt:
WISEMEN är uppe i Sthlm lör-mån med en 70 manna liga, men bangar att köra emot både kgb och fb?
WM som krossat allt motstånd de senaste åren, både utländskt och svenskt, på dryga halv minuten.
Ja det låter troligt att det är de som bangar...

Å andra sidan, varför attackerade ingen av de TRE firmorna i Sthlm WM om ni nu visste om att de var där?
Citera
2015-10-27, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Tanken var väl att det skulle smälla i söndags redan, men FB blev plockade på väg till WM?
Rätta mig om jag har fel.

Det stämmer. Skulle bli en ungefärlig drabbning som mellan WM-KGB för några veckor sedan. Skön liga från WM medan en yngre från Gnagets sida.
Citera
2015-10-27, 19:11
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
färsking, droppa inte namn din tjabo

Ok lämnar er heliga tråd för evigt så ni slipper bli upprörda era stackare.

btw eftersom flera firmor bl a wm väljer en öppen community på fejjan är det inte så svårt för ngn att snappa namn och foto på er. hur tänker ni där? att flertalet oxå tillhör banditerna borde ju inte heller skrikas ut ?
slå nu inte ihjäl varandra där ute coola killarna ok?

Tjohoo72
Citera
2015-10-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Så om jag förstår de senaste inläggen rätt:
WISEMEN är uppe i Sthlm lör-mån med en 70 manna liga, men bangar att köra emot både kgb och fb?
WM som krossat allt motstånd de senaste åren, både utländskt och svenskt, på dryga halv minuten.
Ja det låter troligt att det är de som bangar...

Å andra sidan, varför attackerade ingen av de TRE firmorna i Sthlm WM om ni nu visste om att de var där?

WM hade span på sig vart dom än gick och satt någonstans.

Bangar? Nej.
Citera
2015-10-27, 20:43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
Ok lämnar er heliga tråd för evigt så ni slipper bli upprörda era stackare.

btw eftersom flera firmor bl a wm väljer en öppen community på fejjan är det inte så svårt för ngn att snappa namn och foto på er. hur tänker ni där? att flertalet oxå tillhör banditerna borde ju inte heller skrikas ut ?
slå nu inte ihjäl varandra där ute coola killarna ok?

Tjohoo72
Hahaha, fick du sitta i skamvrån tillslut?
Citera
2015-10-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Ingen som dog i machester igår.
Slask blev som någon skrev av med en banner i sevilla för några år sen.
Och har sedan dess jagat sevilla europa runt.
Slog dom i wales förra året.En buss med slask ligister stoppades i Italien inför fiorentina-sevilla full med knivar och bollträn och lacka polacker.
Hehehe.
Dom tar sina banners på allvar därborta.
Att jämföra med kgb som fick sin nedpissad och uppeldad på norra för nåt år sen....

Det är ju betydligt bättre och elda upp sin egen banner som fb!
Citera
2015-10-28, 23:55
Medlem
Eeeeeeeh.
Ja det är det!
Att man själv slarvar kan man ju ha överseende med.
Att ett annat lags firma snor ens banner är i en helt annan division.
Citera
2015-10-28, 23:58
Medlem
Tror dom flesta håller med om att scenen e rätt död för tillfälligt ? Nån som tror att nån ny liga kan komma och ta plats typ nästa säs tex Peking , J-södra eller varför inte Östersund ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in