2015-10-27, 18:47
Medlem
Tomat1tvas avatar
Ska man behålla kylan tills rapporten eller vad säger hajarna?
2015-10-27, 18:55
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomat1tva
Ska man behålla kylan tills rapporten eller vad säger hajarna?

Nu är jag visserligen ingen haj, men med tanke på att FPC hoppade från 300 till 400 på en vecka nyss, och nu upp till 530 så känns det som en sälj temporärt kan vara en god idé.
2015-10-27, 18:58
Medlem
Zilean1999s avatar
Shortsqueeze av Cadian och andra blankare. Bara att kick-back & relax.

2015-10-27, 19:04
Medlem
Som åskådare är min tanke att köpa in mig i fingerprint någon månad efter denna här kvartalsrapporten, eftersom den med stor sannolikhet kommer dippa när folk hämtar hem vinst.

Tanken är då att sälja innan rapporten i februari med tanke på att det är inte helt omöjligt med ett race som detta.

Vad tror ni om min tanke? Är jag helt ute och cyklar eller är det stor sannolikhet att det blir bra förtjänst?
2015-10-27, 19:10
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89

Back from the dead!

Alltså.. någon som har en rimlig teori om vad det är som händer den här veckan. Det exploderar ju.
Vad krävs för att FPC ska stiga in i OMX30? Ligger Cadian kvar med sin blankning eller köper de tillbaka? Andra teorier?

OffT: Vi behöver nya tshirts: "Fing-fredag alla dagar i veckan!!!!11"
2015-10-27, 19:15
Medlem
1100% sjukt. Men nu blev det tack o hej
2015-10-27, 19:29
Medlem
AlphaXrays avatar
Detta var helt jävla galet. Varit ute på tjänseresa och inte kunnat kolla min portfälj så noga, och nu BOOM! Vad triggade denna enorma spurten?
2015-10-27, 19:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Får passa på att påminna om att man inte tjänat en krona förrän man sålt. Bra läge nu för den som vill sälja då sådana här dagar är optimala säljdagar.

Många som är giriga nu och det kommer att straffa sig...
Varför ska man sälja innan rapporten har kommit när det finns väldigt tydliga indikationer på att rapporten kommer ge ett otroligt bra resultat?

Jag gillar dig kurt-sune. Du rekommenderade Google, och det kan jag tacka dig för. De aktierna kommer jag att hålla hårt i då det är precis som du säger ett framtidsföretag med en sikt på minst 5 år. Men just nu så skämmer du ut dig. Jag förstår att du har varit kritisk, och det är din rätt att vara det. Att sälja nu vore det största misstaget man kan göra. Om 9 dagar släpps rapporten. Då kommer alla, även du, ha facit i hand.
2015-10-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrcykel
Haha, vilka galna dagar. 700k plus igår och 1,7 miljoner plus idag, går bra nu Kommer dock att plocka hem 30% vinst imorgon, oavsett kurs.
#fattigstudent

Låter som att du haft flyt. Får man fråga vad du har för GAV samt hur stor din insats är?
2015-10-27, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Får passa på att påminna om att man inte tjänat en krona förrän man sålt. Bra läge nu för den som vill sälja då sådana här dagar är optimala säljdagar.

Många som är giriga nu och det kommer att straffa sig...

Suck. Din avatar passar verkligen din personlighet. Tråkigare människa får man leta efter. Du har skrivit vargen kommer tusen gånger i den här tråden - kanske är dags att inse att du haft fel? Om det är någon dag folk ska glädja sig är väl idag, och inte gå och må dåligt över att de "inte tjänat en krona" eller att det är "optimal säljdag". Just de budskapen har du ju skickat ut i etern i många månader, och de som följt dina råd har det stått dyrt.
2015-10-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Grattis ni som kom in billigt

Tack! Mitt GAV är 119 kr.
2015-10-27, 19:48
Medlem
Herrcykels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggestblow
Låter som att du haft flyt. Får man fråga vad du har för GAV samt hur stor din insats är?

Skulle inte säga att jag har haft tur, har varit, och är väldigt insatt i både aktien och tekniken. Jag har ett gav under 25 kronor. Tagit hem vinster allt eftersom och investerat i annat, sitter idag med lite drygt 15k aktier i FPC.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in