Citat:
Hur har han lyckats med konstycket att inte överföra sin egen DNA då som finns där i betydlig större mängd?Blir väldigt förvånad att det finns folk som tvivlar på att NB är GM.
Konstigt att det bara är GM DNA och LH DNA som finns på olika saker... (plus IB DNA när han gnidit penis mot LH trosor)
Det räcker att läsa förhören med AB och IB för att förstå att NB är GM. Ni som tvivlar kan väl komma med nån bra motivering till att de säger som de gör i förhören!!
Konstigt att det bara är GM DNA och LH DNA som finns på olika saker... (plus IB DNA när han gnidit penis mot LH trosor)
Det räcker att läsa förhören med AB och IB för att förstå att NB är GM. Ni som tvivlar kan väl komma med nån bra motivering till att de säger som de gör i förhören!!
Själv så tycker jag MGM är sannolik med helt säker är jag inte än. Jag försöker nu ta samma väg som utredarna och åklagare gjorde (eller borde ha gjort) genom att försöka utesluta andra tänkbara. Dessutom söker jag motiv (om annat än sadism) och försöker få ihop genomförandet (annat tillvägasätt). Det är väl bra att du verkar helt säker på att det är rätt man och att gärningsbeskrivningen stämmer så du kan luta dig tillbaka.
Ja, förhören med AB och IB, och där ges inga bevis för mig i alla fall.
IB verkade från början oförstående till vad som hände och trodde dom blev anhållna för att dom just var gästarbetare. Senare kunde man känna hur rädd hon började bli då allvaret blev klart för henne. Hon verkar inte ha någon koll på tider alls. Hon visste inte vad hon skulle säga och sa nog det som behövdes för att få bli släppt.
AB är mer underlig i att han så snabbt "pekar" på sin bror och är mer "villig" att se honom som en mördare än IB. Hans tider och påståenden är inte heller något att hänga i julgranen. Jag tycker han försöker slingra sig och manipulera förhörsledaren mer än NB gör i sin iver att ta sig därifrån, inblandad eller inte så verkar han riktigt rädd stundtals. Det känns som om han vet mer.
Men förhören ska läsas fler gånger efter att allt annat är läst fler gånger så man får en överblick. Du kan ha rätt och man ser kanske mer då.