Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Det är liiiiite svårt att läsa ikapp när det sitter troll och spammar tråden med idiotiska påståenden.
Hur många inlägg la du om att Lisa INTE hade blött? ... och så erkände du till slut att du inte hade läst fup
Läs du på och kom igen med dina snedvridna uppfattningar som du kan få igång en diskussion om, för det är ju det som är ditt mål i alla trådar du skriver i... diskutera till vansinne även om du är helt fel ute.
Så mitt tips till dig är... Läs gärna FUP innan du kommenterar!
Jag tror nog kanske att den yngre brodern inte är kapabel att bedöma GM:s noggrannhet och duglighet i sitt arbete då båda är självlärda. Har sett bilden på det där fönsterblecket som han har skruvat fast istället för att använda bleckspik. Karmen kommer att ruttna på nolltid.
Dessutom i det hus dom renoverade fick dom ju göra om en hel del.
Hur menar du med att han inte sköter bl.a. sin hygien? Ska hans fru bada honom eller vad?
Jag tror att den här mannen lider av storhetsvansinne och han är ju noga med att han är familjens överhuvud... och hans storhetsvansinne gör att han tror att han ska komma undan med detta.
Den där hjärnan skulle jag allt bra gärna vilja titta in i för hur kan han först onanera och spruta överallt i ladan och sen mörda Lisa i samma hus och tro att han ska komma undan om han kan något lite om just DNA?
Mitt fetade: Inte ens en plåtslagarlärling gör ett sådant dåligt jobb. Dessutom säger hans bror i ett senare förhör angående tiden han sade sig tillbringa i Gum för att fixa blecket var aningen lång, styvt 1-1,30 tim (olika uppgifter i förhör med NB). Brodern sade att sånt jobb tar max 20 min, och jag vill påstå att på det sätt det är fixat tar det max 5 minuter med en skruvdragare och lite knack för att få plåten på plats.
Jag tror att han var förbi in i ladan/runkrummet och förberedde eller hade förberett vad som komma skall. Föregående dags påstötning tyder lite på det samt att förloppet har varit ganska snabbt i ladan med tillhörande rum. Han visste sannolikt att det fanns två tjejer som skulle ta moppe därifrån, inte svårt att se då mopparna delvis syns från väg/lada.
Han var på G och väntade bara ut lämpligt offer, misslyckades på lördagen men nu hade han en ny möjlighet.