Citat:
Ursprungligen postat av
profundersam
Jag håller på att läsa precis om det där också. Försökte hitta bild på hjälmens insida, men hittade ingen.
Blodbesudlingar på tejpen också, 3 stycken.
Funderar på om GM slagit henne medvetslös vid överfallet. Det stöder en lättare upphängning.
Tejpningen kan vara en transportåtgärd dvs att blod inte hamnar i bilen, sen kommer GM på att ta en stor säck av nåt slag. Hjälmen har han nån gång satt på hennes huvud för att det ska bli lättare att få den med sig, därav besudling inne i den.
Även hennes egen blod runt handlederna/på händerna, och hennes egna blod på vänster bröst efter topsning. "DNA För topsen erhölls indikation på blodförekomst. Vid utförd
DNA-analys påvisades DNA som överensstämmer med Lisa
Holm själv." Sidor 511-514 i FUP. Här sitter vi och tror att hon "endast" blev hängd. Hon är ju för fan blodskadad lite här och var verkar det som. Det här jävla fallet är vidrigt, för första gången någonsin reagerar jag ordentligt av att läsa en FUP. Jag har försökt läsa gamla inlägg här i tråden, om någon nämnt dessa blodbesudlingar, men jag hittar inte direkt något.
Blod runt handlederna kan vara för att han har bundit dom, och hon har försökt komma loss med våld som gjort att det börjat blöda. Det har jag för mig att jag har läst här i tråden. Blod mellan hennes fingrar, för att det runnit ner, avsatt av honom eller skada? Blod på hennes bröst, avsatt av honom eller skada? Blod inuti hennes jeans baktill, avsatt av honom eller skada?