2015-10-24, 13:26
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfaaan
Det står att hon dog via hängning. Något obduktionsläkaren inte har problem att fastställa och har gjort.
Vad är det jag missar? Kan någon vara snäll och citera där det framgår att det är hängning och inte strypning? (Alltså där det förklaras och inte bara konstateras).
Medlem
Smurfaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungont
Läser ingen FUP?

Jag tror aldrig att GJ var på slottet på söndagen. Detta vet AJ. Därför han ljuger han.

AJ berättelse om besöken från Trozelli skilljer sig markant från vad makarna Trozelli beskriver i tid.

Märk även att varken GJ mor Choni nämner GJ på söndagen. Detta gör inte heller makarna Trozelli. Är det då troligt att dessa tre personer glömt att GJ med sin lilla dotter var på besök på söndagen?!

NB är såklart skyldig! Men han är inte ensam.

Du mumlar iväg på massa onödiga spår. Han gjord detta själv.

Det enda man sneglar på är fruns DNA med skalan +3 på Lisas trosor. Men inget man idag lägger vikt på, utan man ser till att fälla NB, förmodligen att det var planerat och då blir det garanterat livstid.
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketcock
Jag har bläddrat bland sidorna och lyckas inte finna vad det är egentligen som har hänt med Lisa, hur dog hon?

GM har hängt henne i en strypsnara från ett avloppsrör. Samtidigt har han under hennes dödskamp stått och runkat.
2015-10-24, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketcock
Jag har bläddrat bland sidorna och lyckas inte finna vad det är egentligen som har hänt med Lisa, hur dog hon?

Läs obduktionsprotokollet. Genom hängning.
Medlem
Hmm, tyker det är märligt att man är övertygade om att hon ringt upp i fickanm av misstag.
Hur vanligt är det? Med iphones har man ju ofta knappskydd o sånt, att den ska ringa upp av misstag är väl inte jattevvanligt? Just da ocksa och just till pappan?
Ngt sager mig det ngn typ av rop pa hjalp? Hon kande ngt var ev var obehagligt?
Sen bryts samtalet ocksa? Om inte pappan lade pa och avslutade samtalet bor ngn annan gjort det?

Sen ni som last FuPen noga och kan domhar bitarna.
Vad ar mest troligt? Att hon var omedveten nar hon hangdes eller fullt medveten om vad som hande?
Vad ar mest troligt?
Fyfan sicket as !!!!
Medlem
Funderar på om han blir en split personality när han dricker alkohol. Reptilhjärnan tar över och vill tillfredsställa hans lustar? Hagamannen var väl lite sån? Kanske har tokfel men med tanke på allt annat som framförts i tråden så.
2015-10-24, 13:28
Medlem
Tycker teorin om voyerism var intressant. Han har förmodligen gått ifrån runksradiet vid fönstret till att vilja se Lisas reaktion på sexuell pervertion, så han lurade in henne till sig och skrämde väl upp henne rejält. Hon ströps kanske sedan rent av liggande på golvet och hängdes kanske upp efteråt som runkobjekt, men ännu troligare kanske att han använde henne som levande runkobjekt när hon hängde och att han tände på sprattlandet. Sjukt onödigt, han kunde väl bara porrsurfat istället.
2015-10-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
GM har hängt henne i en strypsnara från ett avloppsrör. Samtidigt har han under hennes dödskamp stått och runkat.
Nja, det finns inget som säger att han runkade just då. Sperman som hittats kan ha funnits där långt tidigare.
2015-10-24, 13:29
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfaaan
Det står att hon dog via hängning. Något obduktionsläkaren inte har problem att fastställa och har gjort.
Jag är inte helt säker på att man rättsmedicinskt har kunnat utesluta att hon försr kvävs till döds och sedan hängts. Men obduktionsprotokoll och slutsatser ligger väl under sekretess?
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast vi VET inte om motiv finns heller. Massor av män tittar på våldsporr utan att någonsin göra något själv. Dessutom var det bara en liten del av hans porrbilder som var våldsporr, vad jag har förstått.
Fast de massorna av män har inte blod och DNA spår på liket, jobbar där hon försvann och har stått och runkat i närheten av liket.

Så han är körd!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Funderar på om han blir en split personality när han dricker alkohol. Reptilhjärnan tar över och vill tillfredsställa hans lustar? Hagamannen var väl lite sån? Kanske har tokfel men med tanke på allt annat som framförts i tråden så.

Split personality vet jag inte, men det är väl vanligt att folk förlorar sina hämningar då de dricker alkohol eller tar andra droger?
2015-10-24, 13:30
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Tycker teorin om voyerism var intressant. Han har förmodligen gått ifrån runksradiet vid fönstret till att vilja se Lisas reaktion på sexuell pervertion, så han lurade in henne till sig och skrämde väl upp henne rejält. Hon ströps kanske sedan rent av liggande på golvet och hängdes kanske upp efteråt som runkobjekt, men ännu troligare kanske att han använde henne som levande runkobjekt när hon hängde och att han tände på sprattlandet. Sjukt onödigt, han kunde väl bara porrsurfat istället.
Glöm inte att han sysslat med sex framför webbkameran redan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in