2015-10-23, 19:02
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det är sådana som du som skapat Anton, en vilsen ung man som letat enkla förklaringar på nätet har fastnat för era våldsamma lösningar. Hat, hat och hat. Stå nu upp för Anton, han gjorde det för er. Ta ert ansvar.

Nejdu, judedofterna. Det är DIN sort som har blod på händerna och då menar jag alla tragedier som följt i mångkulturens och massinvandringens spår. Även hatet och hetsen står NI för och det har ni gjort under många år. Så småningom exploderar tryckkokaren och det beror på den dystopiska verklighet som DIN sida skapat.
Citera
2015-10-23, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Och då är lösningen att man går och dödar ett barn och en annan vuxen, menar du?

Nej, hur kan du feltolka så oerhört? Dyslexi?
Citera
2015-10-23, 19:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nejdu, judedofterna. Det är DIN sort som har blod på händerna och då menar jag alla tragedier som följt i mångkulturens och massinvandringens spår. Även hatet och hetsen står NI för och det har ni gjort under många år. Så småningom exploderar tryckkokaren och det beror på den dystopiska verklighet som DIN sida skapat.

Vem tror du att Anton ville imponera på, dig eller mig? Ta ditt ansvar nu när folk "står upp".
Visst, vi kan utgå från min skuld. Är det då rätt att döda barn bara för att jag är för att hjälpa oavsett hudfärg? Vem fick in de tankarna i Antons huvud, du eller jag? Du är den vekaste och fegaste av alla NSare här, du måste väl fatta att ord påverkar den svage, din retorik har dödat i Trollhättan. Detta måste ni, som grupp, ta till er.
Citera
2015-10-23, 19:43
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Vem tror du att Anton ville imponera på, dig eller mig? Ta ditt ansvar nu när folk "står upp".
Visst, vi kan utgå från min skuld. Är det då rätt att döda barn bara för att jag är för att hjälpa oavsett hudfärg? Vem fick in de tankarna i Antons huvud, du eller jag? Du är den vekaste och fegaste av alla NSare här, du måste väl fatta att ord påverkar den svage, din retorik har dödat i Trollhättan. Detta måste ni, som grupp, ta till er.

Jag har aldrig... någonsin... förordat mord på barn, din lögnaktiga judenarr. Så gott som all min kritik är riktad mot maktgrupperingar. Vad tror du kan ha påverkat Anton mest? Min typ av kritik eller illdåd som dubbelmordet på två svenskar på IKEA i Västerås? Mångkulturens verklighet skapar hat och den kommer att få fler svenskar att flippa ur. Detta bär inte vår sida något som helst ansvar för. Tvärtom så har vi försökt förhindra den här utvecklingen i flera decennier. Förgäves. Och nu får Sverige skörda vad DIN sida har sått.
Citera
2015-10-23, 19:53
Medlem
Dorniers avatar
Hjalle är för intellektuell, han sprider inget hat bara upplysning, trams att påstå nåt annat.

I helvete att nån läser Hjalles inlägg och sen klär ut sig i nån Star Wars-mundering och sticker ner lite folk med svärd på en skola.
Citera
2015-10-23, 20:02
Medlem
Beemos avatar
Såg en video på FB från en man som brukar posta videos där han har något att säga. Majoriteten här har garanterat sett någon video med honom. Kommer dock inte ihåg vad han säger men ville säga detta då orden inte är mina. De är dock något jag kan ställa mig bakom.

Han påpekar att när människor upplever att man blir överkörda, ignorerade och bortkastade finns det en risk att några få individer snäpper till i skallen.

Jag håller väldigt mycket med om att jag känner mig överkörd, ignorerad och bortkastad. Som tur är har jag tillräckligt med självkontroll och förstånd att inte utöva en så hemsk handling.

Många har dock en brytningspunkt.
Citera
2015-10-23, 20:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Hjalle är för intellektuell, han sprider inget hat bara upplysning, trams att påstå nåt annat.

I helvete att nån läser Hjalles inlägg och sen klär ut sig i nån Star Wars-mundering och sticker ner lite folk med svärd på en skola.

Huruvida Aegis är intellektuell kan nog diskuteras tills korna går hem.
Det ni glömmer är just den saken att det inte lär vara de intellektuella som följer de mest extrema uppmaningarna, utan de vilsna och förvirrade. De som bränner flyktingförläggningar lär kanske inte läsa Toni Morrison på daglig basis.
Citera
2015-10-23, 20:14
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Huruvida Aegis är intellektuell kan nog diskuteras tills korna går hem.
Det ni glömmer är just den saken att det inte lär vara de intellektuella som följer de mest extrema uppmaningarna, utan de vilsna och förvirrade. De som bränner flyktingförläggningar lär kanske inte läsa Toni Morrison på daglig basis.

Så du vill alltså hävda att mord, våldtäkter, rån och misshandel i mångkulturens tecken haft en liten påverkan? Du är djupt ohederlig i så fall för innerst inne måste du veta med dig att du har fel.
Citera
2015-10-23, 20:16
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Det ni glömmer är just den saken att det inte lär vara de intellektuella som följer de mest extrema uppmaningarna, utan de vilsna och förvirrade.

Vilka extrema uppmaningar?

Om det förekommer extrema uppmaningar så handlar det mer om att politiker eller såna som Bert Karlsson ska hängas i lyktstolpar. Det finns för all del några på Flashback som skriver sånt.
Citera
2015-10-23, 20:22
Medlem
Darmanns avatar
William Luther Pierce pratar om Anton Lundin-Petterssons sort i hans program om Death Metal.
https://www.youtube.com/watch?v=vMt5JI95vDI

Såg på Petterssons Youtube-kanal att han lyssnade på en massa nihilistisk satanistmusik.

Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Han bör betraktas som ytterligare ett offer för det sjuka samhälle den korrumperade makteliten har skapat. Utifrån den information som framkommit hittills.
..Så det där skriver jag under på.
Citera
2015-10-23, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av englad
Om man anser att något i samhället är fel är det då ok att själv utsätta samhället (och enskilda personer/barn) för brott? Kan två fel någonsin bli ett rätt?

Så ett land som blir invaderat (menar inte flyktingsströmmen) ska inte ha någon rätt att försvara sig eftersom två fel aldrig kan bli ett rätt? Märklig logik.

Tyvärr är det som så att denna vansinnespolitik kommer skapa mängder med "idioter" som i sin desperation kommer begå fruktansvärda brott. Vi har bara sett början. Tyvärr. Sverige var förmodligen världens mest civiliserade land en gång i tiden. Den förda politiken kommer göra många till extremt hatfyllda barbarer. Det kommer komma vedergällningar. Oj vilken härlig framtid makten skapat åt oss. Och till vilken nytta? För att man ville kunna kalla sig god? För att man var rädd för att bli kallad rasist? Det hela påminner om en mycket dålig parodi på kejsarens nya kläder.
Citera
2015-10-23, 23:20
Medlem
Rosa-Panterns avatar
Han är en produkt av det nya mångkulturella samhället. Titta på videoklippen som visar runt omkring skolan. Främlingar överallt. Han kände sig antagligen förtryckt, rotlös och utan en framtid. För hans framtid har sålts ut till främlingar där hans plats i det nya samhället är som en ny diskriminerad underklass. Han hamnar längst ner i bostadskön, potentiella arbeten efter gymnasiet ges istället till främlingar som subventionerade instegsjobb, han får ingen fri sjukvård eller fri tandvård - det tillkommer inte honom. Han får vackert finna sig i att bli diskriminerad i sitt eget land.

Det är klart att en del av dessa unga generationer svenska, som aldrig ens får en chans att etablera sig i samhället, gör vansinnesdåd. Till slut rinner bägaren över för en ytterlig minoritet av dem.

Och då vill politikerna och media att vi sak vända vår avsky mot honom och de politiska rörelser som vill förhindra att han och hans generations framtid säljs ut istället för mot de som säljer ut den.

Skamligt och ruttet!
Senast redigerad av Rosa-Pantern 2015-10-23 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in