2015-10-23, 16:35
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha890
stringtrosor va?

Ja, hurså?

Citat:
Ursprungligen postat av RennTech71
Wow - de har virkelig gått grundig til verks. Virker jo nesten som om de har tatt prøver fra hele kroppen.

Stämmer! Dom har tagit dna prov ifrån hela kroppen. Hundratals toppsningar på henne.
2015-10-23, 16:35
Medlem
JonJansefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Det var ett exempel! Jag sa inte att det tvunget skulle gått till så. Med tanke på att GM är ett äckel som bara tvättar sig en gång i veckan så kan han nog ha frugans DNA lite varstans.
Det vi menar är konstigt är att frugans DNA finns på trosorna men inte GM:s. Om det är han som smetat av frugans DNA på trosorna borde väl rimligtvis även hans DNA finnas där också?
2015-10-23, 16:36
Medlem
MrGoBigs avatar
"Från ingångsdörren där jag tidigare gick in fortsatte jag sedan vänster bort. Det var en mer
öppen lokal där det låg en hel del föremål på golvet. Hunden blev väldigt intresserad av en
tyghög intill ytterväggen. Under högen påträffades, vad jag tror, mänsklig avföring."

Ur Fup sid 53...eftersök med hunden i ladan.
Den där MGM blev väl skitnödig när han insåg vad han gjort
2015-10-23, 16:36
Medlem
Skaraborg2s avatar
Genomvidriga inlägg i tråden från en del håll!

Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Det måste ha känts bra för pappan och familjen Jönsson att i den här tråden ha blivit anklagade för brottet .
Snyggt jobbat... (Ni vet vilka ni är.)

Ett mycket bra inlägg med tanke på dessa genomvidriga inlägg i tråden!

Det måste verkligen ha känts bra för BOs familj och familjen Jönsson att fått ha läst denna mängd av rent sjuka inlägg.

Verkligen snyggt arbetat av dessa skribenter!!!
2015-10-23, 16:37
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Tycker även att man kan betona att gärningsmannen var en SOCIAL å öppen person... skötsam och passade tider. Med tanke på att det är väldigt vanligt att diskussioner här på fb klankar ner på introverta som psykskadade mördare. Man kan inte lita på någon alla kan begå brott även skötsamma småbarnsföräldrar.

En annan sak jag tycker är väldigt otäck är att detta troligen var hans fantasi som han gjorde till verklighet. Hur många män springer runt med dessa fantasier tro?. Det är ju bara att läsa på flashback så finns det ju flertal och säkert en mängd med samma tankar som gärningsmannen i Lisa Holm fallet.

Det finns nog fler än du och jag anar. Däremot är det ytterst få som faktiskt går ifrån tankar till handling tack och lov.

För första gången så tror jag faktiskt att frun var helt ovetande om vad han gjort.
Hon anade självklart mer och mer.. Men hon var aldrig med på det, och hon såg aldrig Lisa.

Fyfan stackars fru ändå....

Hennes man har datorn full med våldsporr (Strypningar, Bondage och allmän förnedring) samt att han mördat en ung flicka... Hon måste vara helt förstört inombords.

PS: Skoj att folk faktiskt laddar ner FUP och skapar sig en egen uppfattning.. Har över 300 nedladdningar på min länk redan
Senast redigerad av Parkour 2015-10-23 kl. 16:39.
2015-10-23, 16:38
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ett mycket bra inlägg med tanke på dessa genomvidriga inlägg i tråden!

Det måste verkligen ha känts bra för BOs familj och familjen Jönsson att fått ha läst denna mängd av rent sjuka inlägg.

Verkligen snyggt arbetat av dessa skribenter!!!

Håller med dig om att det funnits inlägg som varit osmakliga och vidriga.. Men man tittar ALLTID först på människor runt omkring BO.. Och i de flesta fall är mördaren just någon som står offret nära..

Att dom inte direkt blivit avskrivna som oskyldiga är en självklarhet.
2015-10-23, 16:39
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Just det!

Sexualsadisten NB har tillfredställt sig själv under angreppet. Precis vad jag själv har misstänkt.

Ja detta verkar vara fullt möjligt att han stod och onanerade bevittnande LHs dödskamp hängande i röret med övertejpat ansikte och med blottade bröst och underliv.

Detta kommer han att bli under straffet om inte Kriminalvården isolerar honom.

Hagamannen framstår som en hyvens kille jämfört med sexualsadisten och tortyrmördaren NB. Detta är det värsta sexmordet i Nordens och kanske Europas historia.

Fy helvete säger jag. Ursäkta mig men jag är så jäkla förbannad.
2015-10-23, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Det värsta är att all tid han suttit häktad kommer dras av ifrån straffet avskummet får...
Hoppas han får ordentligt med kuk i fängelset.....

EN STOR ELOGE TILL POLISEN när man läser igenom FUP så förstår man tydligt att dom velat ha ett riktigt starkt mål emot GM innan åtalet... Det finns överflöd med bevis och incidenter som tyder på att den åtalade är skyldig bortom allt rimligt tvivel.

Kuk?
Nä du menar inte dom blir kära i en sådan?
En syl blir det närmast så han blir som ett såll, troligt.
Men han får nog komma till Kenneth Eklunds varma
sjärterum och pysslas om så som gulliga söta Hagamannen
ska du se.
Bistert....färg teve och klippdockor på Svenska statens
hotell service där han säkert kommer bli examinerad Psykolog
för unga tjejer med problem via korrespondens studier.
Medlem
Skaraborg2s avatar
Planering.

Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Ett försök dagen innan på en kvinnlig joggare!
Han ville ha hjälp med något i bilen, som Ted Bundy.

Planering, trots allt.

Precis så!

Det fanns planering bakom hans brott!
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour

För första gången så tror jag faktiskt att frun var helt ovetande om vad han gjort.
Hon anade självklart mer och mer.. Men hon var aldrig med på det, och hon såg aldrig Lisa.

Jag är tveksam, är ju en hel del grannar som i förhör delger att det tycker hela "familjen" verkar nedstämda och röker mycket etcetera

Jag tror de vet..
Bannlyst
Hur fan lyckas man med att hänga en annan människa?
Bannlyst
Hur blir det med slasken? Har den offentliggjorts idag med och har folk fått ta del av den?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in