2015-10-23, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Hon sitter upp, är inpackad i kläderna o jackor ligger ovanpå.
Så var det gjort. Nu räcker det.

Självklart går hon inte in på bredden i det skåpet, är ju bara drygt 20cm brett.
2015-10-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juggeblonderad
Polisens IT-forensiker har i Aivaras mobil av märket Samsung Galaxy med beslagsnummer
BG59711-3 anträffat större mängder porrbilder. Porrbilderna är inte sparade i telefonen utan
är enligt polisens IT-forensiker David Eliasson spår av Internettrafik, d.v.s. någon person har
tittat på dessa porrbilder i telefonen.
Några av porrbilderna visar grövre våldsporr med inslag av att kvinnan på bilderna
exempelvis är bunden, får något stoppat i munnen eller blir dragen hårt i håret. På en del av
bilderna är mannen maskerad.
Några av bilderna är raderade.

Från FUP

Kolla bilderna. Det är en sjuk jävel.

ladda upp bilderna för fan tack
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Kroppen ligger ju under klädhögen så jo, det klassas med sekretess.

Kanske ska påminna om respekten här för den dödas frid. Bilderna är inte menade att släppas offentligt
av en anledning.

Var och en av bilderna är sekretessprövade utifrån hur mycket/tydligt brottsoffer syns. Efter fadäser i andra fall är polisen oerhört noggranna med vad som läggs i offentlig FUP, vad som maskas och vad som för alltid blir sekretessbelagt.

Det som finns i detta fallets offentliga delar av FUP, är i vissa delar obehagliga av naturliga skäl, men det är också sanningen.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Så alltså inga bilder på Lisa man kan stöta på? Tänkte börja läsa FUP men nått sånt orkar jag inte med.

Nej inga obehagliga bilder där man ser offret.
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha890

Det är riktig sjuk porr...
2015-10-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helter
Självklart går hon inte in på bredden i det skåpet, är ju bara drygt 20cm brett.

då blev hon styckad alltså??
Medlem
Skaraborg2s avatar
Värre än vad jag hade kunnat föreställa mig!

Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Det här är ju värre än jag hade föreställt mig.. Har sedan dag ett trott på mord med ett sexuellt motiv, men NB verkar ju vara ett riktigt monster.

Ja verkligen!

Har också sedan dag ett trott på ett sexuellt motiv bakom försvinnandet och mordet, så var detta värre än vad jag kunde förställa mig.
Medlem
70Ds avatar
Vet inte om det tidigare postats i tråden, men tyckte det här var intressant. Nya uppgifter för mig. Det borde ju innebära att hon inte överfallits bara sådär utan kanske först lurats med på något sätt...

Citat:
När klockan var 18:26 den 7/6-15 fick Stefan ett telefonsamtal från Lisa. Dock var det ingen som fanns i andra änden när Stefan svarade, utan Lisa har ringt upp Stefan omedvetet.Stefan hör hur Lisa pratar med någon, han hör inte om det är en mansröst eller kvinnoröst som tilltalar Lisa. De han hör är att Lisa säger att " nu är det klart". Vad det innebär vet inte Stefan. Stefan uppfattade inte Lisa som upprörd vid samtalet utan hon samtalade i normal ton.

Från FUP:en sida 65.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Okej, skönt! Har inga problem med att se gore men när det gäller LH-fallet, som har berört mig mycket, orkar jag verkligen inte se en knutta hemskheter.

Samma här. Jag var en av alla människor som var med och sökte frenetiskt under de två sista dagarna med Missing People..

Bilderna på repet och skåpet där hon hittades är tillräckligt för att jag ska få en kall kår igenom hela kroppen.. Fyfan vilka avskum.
2015-10-23, 16:15
Medlem
Parkours avatar
Citat:
då blev hon styckad alltså??

Nej det blev hon inte.
Kolla på bilden så förstår du.
Hon ligger antagligen i en omvänd fosterställning med benen lite utanför och kroppen dubbelvikt inne i skåpet.
2015-10-23, 16:16
Medlem
juggeblonderads avatar
Citat:
Finns i FUB-en
2015-10-23, 16:18
Medlem
kan hon ha varit med på detta från början men att sexakten spårade ur? Med tanke på att hennes far hörde henne säga nu är det klart? Klart för våld sex jag är med, typ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in