2015-10-23, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Nog svårt kolla upp sånt här pack vad de haft för sig därhemma i östländerna
Polisen har nog lägre tempo där, korrupta mm så man kan göra mer vad man vill

Han finns hos litauisk polis för stöld av en TV..Sådana här sadistiska inslag finns i hans DNA..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vart är denna bild? Denna fläck kan vara väldigt bra nämligen. Nyfiken!

Ihop med typiska avvärjningsskador samt det här då:

... Tycker jag det låter bra.

http://www.skovdenyheter.se/article/live-vi-rapporterar-live-ur-forundersokningen/

Dom lägger upp bilder från FUP medans som läser igenom den.
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Jag är lite förvånad över mångas reaktioner här. Är det verkligen bara jag som hade väntat mig betydligt värre saker än så här?

Det fanns ju saker som är värre som man verkligen befarade. Typ att hon hållits tillfångatagen under flera dagar och torterats. Dock är tanken på hängningen ganska så vidrig faktiskt. Får verkligen hoppas Lisa var medvetslös då och inte behövde uppleva dödsångesten innan hon dog. Troligtvis har GM brukat någon form av våld mot henne innan mordet för att kunna underlätta bortrövandet. Annars skulle det praktiskt vara svårt att genomföra.
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
... och så gråter han för att han nu ska sona sitt brott i fängelset. Hemskt ynkligt.

Han kommer att bli friad eftersom det inte står utom allt tvivel att han är GM.
2015-10-23, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vart är denna bild? Denna fläck kan vara väldigt bra nämligen. Nyfiken!

Ihop med typiska avvärjningsskador samt det här då:

... Tycker jag det låter bra.

I chatten här finns bilder osv.
http://www.skovdenyheter.se/article/live-vi-rapporterar-live-ur-forundersokningen/

Citat:
Som bevisning har man bland annat vittnesförhör med den misstänktes bror. Han menar att den misstänkte agerat märkligt och uppmanat honom att inte säga sanningen.

När familjen vittnar mot honom är det verkligen kört. Vissa här i tråden kommer få jobba övertid för att bortförklara allting.
Bannlyst
När försvarsadvokaten gick ut i media för några veckor sen om att bevisningen inte höll måttet så undrar man vad fan hon menar. Eller var hon helt ovetandes om bevisläget?
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
http://cdnmo.coveritlive.com/media/image/201510/phpua4ucgskarmavbild_2015-10-23_kl.png

TACK. Där kom bilden med värde om brallorna satt på. Det kan knappast förklaras med kontaminering.

Never.
2015-10-23, 12:29
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David-Hume
Blodspår från MGM finns innanför Lisas jeans, precis vid knappen. Kan vara besvärande att bortförklara. Har väl avsatts samtidigt som han knäppte av byxorna.

Såvida inte blodspåren vid knappen på LH's jeans avsattes samtidigt som han knäppte byxorna, för hon upphittades väl påklädd? (Ev. städning). Naturligtvis väldigt graverande för honom, men inget direkt bevis på att han begått mordet. Knepigt.
Senast redigerad av GilGrissom82 2015-10-23 kl. 12:56.
Medlem
Någon som vet ifall bilderna som är tagna kommer publiceras? På Lisa då alltså? Tänkte på Elin Krantz publicerades ju? Inget jag vill se om jag läser FUPN. .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxarn

Eh, jo, det gör nog det nu tyvärr för din del...
Senast redigerad av chrisemil 2015-10-23 kl. 12:32.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filous
När försvarsadvokaten gick ut i media för några veckor sen om att bevisningen inte höll måttet så undrar man vad fan hon menar. Eller var hon helt ovetandes om bevisläget?

Hon gjorde det för att det är hennes jobb.
Medlem
Hulda på Höjdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxarn

DET är väl för fan upp till rätten att avgöra om åklagaren kan bevisa att det är utom allt tvivel och inte du!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in