2015-10-23, 11:29
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Hon är ett jävla smuts som försvarar honom, skiter i om det är hennes jobb.

Du är smuts. Alla har rätt till en försvarare.
2015-10-23, 11:30
Medlem
Nu förstår man varför poliserna var så tagna när dom hittade Lisa.
2015-10-23, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Då var det nog klappat och klart. Hade det varit självmord genom hängning hade han nog fan inte dragit en skinnbanjo i närheten av BO.

Skinnbanjo innan hon hängde sig själv. Hans runklada.
2015-10-23, 11:31
Medlem
Känns som att det fanns planering bakom dådet med tanke på rep och tejp.

Otroligt tragiskt att höra hur hon hittades.
2015-10-23, 11:31
Medlem
PeterNosters avatar
Hur gick det här till?

Citat:
Det har varit personal från gården och tittat i byssjan under veckan. Dock såg man då inte kroppen, berättar Lars Johansson.
2015-10-23, 11:32
Medlem
Hur kunde GMs advokat såga bevisningen fullständigt? "Räcker inte för fällande dom.."

Är hon efterbliven, eller vad?
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Hur gick det här till?

Hon låg väl nerstoppad i något? Eller låg hon helt öppen inuti byssjan?
Medlem
Följt denna tråd samt all mediabevakning sen dag ett. Tråden har tyvärr allt som oftast inte varit seriös. Jag var säker sen gripandet tills nu och i evigheten att rätt man är gripen! Det jag är orolig för är att han får det för bra i fängelset. Hoppas övriga interner tar sitt ansvar och gör samma sak mot honom plus våldtar honom. Sitter på min lunch och kan inte ens äta när man läser det vidriga han gjort.! Vad gäller gw Persson så förstår jag inte varför han utalat sig som han gjort. Jag anser att han skämt ut sig.! Önskar så att nån skjuter han eller plågar han tills han dör. Mvh pappa till en dotter.
Medlem
Fyfan.. Vilket jävla svin han är. Vilket fruktansvärt dödsångest Lisa måste ha känt.
Vet någon om han istället för fängelse i Sverige kan få det i Litauen? Våra fängelser håller inte måttet för det här brottet. Tvi..

Vila i frid Lisa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Då lämnar jag den här tråden. FUP kommer väl tyvärr inte komma ut. Förstår bara inte att hans advokat fortf tycker det är ont om bevis. Kärringen är helt slut.

Det var efter presskonferensen som media ges skivor med FUP, man kan fortfarande hämta ut den eller få den skickad hem med post via TR...
2015-10-23, 11:33
Medlem
yoshi.arafats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Hur gick det här till?

Hon var intryckt i ett skåp. Man behövde öppna skåpet för att se henne. Det sägs att skåpet är litet så ingen trodde väl att en människokropp skulle kunna ligga där i.
2015-10-23, 11:33
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Hon låg väl nerstoppad i något? Eller låg hon helt öppen inuti byssjan?

De sa att hon låg på ett sådant sätt att det var svårt att se, eller nåt liknande. Tänker på liknande uttalande som gjordes gällande Elin Krantz. Vet inte om jag vill veta mer egentligen. Usch.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in