Citat:
Ursprungligen postat av
CounterInsurgency
Det är din objektiva poäng. Jag delar den inte. Jag misstänker att ju mer man ropar högt det är problem det är problem desto mera far folk illa ....
Våldsstatistiken talar emot dig där.
Citat:
Ursprungligen postat av
CounterInsurgency
SD strategi är att få oss än mer rädda än vi var tidigare.
Icke-intelligensreserven har dock identifierat denna infokrigstaktik som "Tidigt Nordkorea" och ser den därmed för den Stalinistiska skräckporr den är.
Vad WT tycker, tänker och bryr sig om rör mig inte i ryggen. De är de utbildade och tänkande som hamnar på ministerposter.
SD är inget hot i och med den strategin. De är en komedi på samma sätt som King Jong Un(ilateral).
Citat:
Ursprungligen postat av
CounterInsurgency
För normala människor innebär det inte att vi går "nuts" men med sjuka och sinnessvaga är det värre.
Majoriteten av de sjuka och sinnessvaga blir "tangentobordskrigare", fast utan hackerkunskaper, och utgör inget hot för någon annan än de som vill föra en nykter konversation på ett diskussionsforum.
En liten promille blir FYSISKT farlig, men denna minoritet har ALLTID varit fysiskt farlig oavsett. Endast ÅLDRANDE (och i viss mån samtalsterapi) kan stoppa sådana människor från att gå bärsärk oavsett orsak.
Citat:
Ursprungligen postat av
CounterInsurgency
Någon mer än mig som delar uppfattningen att många rädda SD människor är sinnessvaga?
På vilket sätt en den frågan OnT för tråden?