Citat:
Ursprungligen postat av
Cilang
Förstår du inte att den här killen mådde dåligt och att han inte hade gjort det här om han fått hjälp, då förstår du inte mycket min vän. Ansvaret, vad ska hon ta för ansvar? Hon behöver inte ta något ansvar, hennes son är död och det är lika tragiskt som att de andra barnen är döda.
Faktum är att jag SKITER i om han mådde dåligt. Alla mår dåligt ibland, vi har mängder och åter mängder med ungdomar på BUP och psyk, men inte fan går de och hugger ner invandrarbarn med en machete. Självkontroll och eget ansvar. Äcklet var en vuxen man, ville han ha hjälp finns det akutpsyk eller polis att ringa, man kan ringa 112 och tala om att man behöver hjälp så skjutsar de en till psyket. Han tog inte det ansvaret, han valde att mörda barn istället. I mina ögon borde smutsen torterats utav bara helvete, men nu dog han en lindrig död. Synd som fan.
Nä, klart det inte är hennes fel att två av hennes ungar är rasister när hon själv sprider hatpropaganda från SDare och annat avskräde. Barn gör som föräldrar gör, det vet alla som har barn. Klart att hon varit ett dåligt inflytande på sitt kräk till son, och här har vi resultatet. Inte ett skit synd om någon av dem.