2015-10-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Då har du alltså inte läst att han stöttade invandrarkritiska sidor på FB samt gillade JÅs tal på youtube?

Och för det så är han dödsüberrasistfacistnazist som hejvilt svingar svärd mot skolbarn, oavsett hudfärg ska tilläggas om man nu ska gå efter "Sara's" vittnesmål?

Nejdu, det här luktar mer aspbergare som flippat ur.
Citera
Medlem
KaspianKuks avatar
Jag tror inte det handlar bara om rasism. Inte alla som mördar är Sverigedemokrater men att mörda barn öppet är de någon annan som gör så? Finns många i landet som inte stöder det som nu har hänt. Att man börjat mörda barn så öppet kanske kan få folk att ändra inriktning
Citera
Medlem
Är det bara jag eller känns det som att de flesta som härjar runt på fb antagligen har en jävla massa likheter med GM. 21år, bor hemma hos föräldrarna, i en mindre. Tillbakadragen i verkligheten men frispråkig på nätet. Hatar alla typer av människor förutom tillbakadragna 21åriga killar som bor hemma hos sina föräldrar i mindre städer.
Citera
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Det forstår du vel? Er du 14 år?

Menar du att dessa är svenskar?

Du är antagligen inte medveten om att det inte existerar svenskar på denna skola eftersom skolan ligger mitt i dödsstjärnan.
Citera
2015-10-22, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Är Du helt dum i huvudet.

Jag upprepar min fråga igen, kan Du vara snäll och hålla käften nu ?

Vet någon etnicitet på dom två som står på var sida om gärningsmannen på bilden ?
Är dom mörkhyade så är det ju konstigt att han inte högg dom också !

Men din jävla nolla. 90% av barnen på skolan var invandrare, så troligen de också, OCH ANLEDNINGEN TILL ATT HAN INTE HÖGG DEM OCKSÅ VAR FÖR ATT HAN FÖRSÖKTE MEN MISSLYCKADES FÖR ATT DE SPRANG IVÄG. Fan så jävla dum man kan vara
Citera
Medlem
Oljeapans avatar
Tyst på Avpixlat! Undrar varför?
Citera
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oljeapan
Så om man inte gillar den politik som förs så är det ok att mörda och anlägga mordbränder? Järnrörslogik?

Dem enda som blivit fällda för mordbränder är invandrarna själva. Senaste en kvinna vad vil du bevisa?
Citera
Medlem
reedtowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roshambo
De svenska offren på IKEA sades vara "på fel plats vid fel tidpunkt". Vad man menade med det var "shit happens"...
Varken Löfven eller Åkesson kommenterar alla random killings i Sverige, de kommenterar givetvis bara de som gynnar deras ideologi. Så det är lite svårt att kasta skit i det glashuset från något håll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z0DIAC
Fjantigt att dom vill få det till att det är en attack mot alla invandrare! Varför skulle det vara det och hur kan man uttala sig om sånt såhär tidigt utan att veta motivbilden eller nåt? (Expressen alldeles nyss.)

Vi är alla invandrade, så tekniskt sett är alla attacker en attack mot en invandrare.

Förvånansvärt låg nivå på Flashbackutredningen, vid sådana här händelser brukar man väl vid det här laget känna till vad gärningsmannen bar för kalsonger. Diskussionen för det här fallet koncentreras endast till invandringspolitik, typiskt Sverigedemokrater, allt, exakt allt, typ att jag drack kaffe nyss, beror på invandringspolitiken.
Citera
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Nej det var han inte

Det vet du, hur?
Citera
2015-10-22, 18:05
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Varför hade GM mask och hjälm på sig? Trodde han att han skulle komma undan och att det aldrig skulle bli känt vem som var GM i detta fall?

Han ville väl framstå som någon sorts "antihero".
Citera
2015-10-22, 18:06
Medlem
styrlunds avatar
Löv?n bokade av pressträffen för att identiteterna på offren är ute än.
Hans tal kräver ansikten på offren. Problemet kanske är att offren inte är tillräckligt homogena. Eller så har han fått information om att motivet inte var det han hade hoppats på.
Krävs nå extra för att ställa in en sån här chans att prata till sitt folk. Det är ju såna här händelser man vinner val på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in