Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Antar att du bara trollar nu, men det verkar som att den som påstås vara MGM har sverigedemokratiska, sympatier, ja. Men det behöver inte betyda att hans brott har en direkt koppling till det. Om en vänsterperson har ihjäl någon boende i ett välbeställt område så behöver det heller inte för den skullen vara ett politiskt brott.
Att han poserar på fotografier och försöker attackera polisen med kniv tyder på ett inte helt rationellt agerande. Med all säkerhet har han varit ensam.
Och ja, det kan finnas en hatbrottsdimension.
Det pekar åt att det är en väster false flag för att få SD's siffror att blekna.
Skulle inte förvåna mig om man gräver lite om han har kopplongar till AFA, eller annat smuts som behöver backup för att tänka.
Hans Facebook blev tydligen aktiv den 11 oktober 2015 enligt nån längre bak i tråden.
Det luktar Mk ultra eller false flag.
Lägligt att det hände precis innan regerigens krismöte om asylsökande.
Lägligt att detta hände 1 timme innan sveriges riksdag skulle gå ut med att sverige är bankrutt.
Lägligt att det händer när vi har det största flyktingtrycket någonsin. Alltså någonsin ever, 14 miljarder år.
Lägligt att han dog, som många andra patsy's genom historien.
Men det är ju bara en tanke iofs.
Jag röstar inte på SD, å jag röstar då fan inte på Vänstern som en tafatt jävel utan hjärna.
Jag röstar blankt för ingen av dessa idioter är kapabla att styra Sverige.