2015-10-22, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Det ser snarare ut som en nazihjälm och rock än Darth Vader, iaf på den bilden.

Korrekt.
Citera
Medlem
Som direkt hämtat ur den uppkommande Star-Wars filmen.
Nazi-stormtrooper.

Nåväl, all reklam är bra reklam sägs det.
Citera
Bannlyst
Bara jag som tycker att GM ser ut att ha klätt ut sig till nazist? Darth Vader-hjälm. Dagens ungdomar som inte kan skilja på nazi hjälm och Star Wars.
Citera
Medlem
Bilden kan lika gärna vara fake, finns ju inget som säger att det är platsen på skolan.
Citera
2015-10-22, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Nu när jag tänker efter så var det, för inte så längesedan, en man i samma ålder som sprang runt på stan i Trollhättan med mask och skrämde folk. Polis tillkallades. Denna killen hade drabbats av någon form av psykbryt/psykos, vad det nu kan ha varit. Han hade slängt ut massa grejer ut genom fönstret på sin lägenhet strax före.

Jag vet att denna killen är ute från psyket igen. Det är faktiskt inte helt otänkbart att det är samma person.
Är det K.A du tänker på?
Citera
Medlem
velmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxern
För oss som bor i Trollhättan, är det bara att åka upp till näl och lämna blod? Även om jag inte vet vilken blodgrupp man har så kan man iallafall försöka.

Är blodgivare själv och mig veterligen måste man genomgå en undersökning först och främst och kolla värden innan man blir kallad till givning.

MEN det kan vara ett undantag nu, ring gärna Blodcentralen på NÄL och kolla!!
Förhoppningvis tar dom in blod från Borås och Göteborg också nu.. Alltid varit blodbrist i Thn så länge jag gav där i alla fall!
Citera
Medlem
pantherTypeGs avatar
Om bilden stämmer så är det ingen star wars hjälm, utan en tysk hjälm från andra världskriget.

http://www.palme.nu/david/tysk-soldat.jpg
Citera
Avstängd
http://boards.4chan.org/b/thread/647774265 4chan tråd för er som är intresserade.
Citera
Medlem
Sky News livesänder från Trollhättan. Ska bli intressant att se hur de rapporterar.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Nu när jag tänker efter så var det, för inte så längesedan, en man i samma ålder som sprang runt på stan i Trollhättan med mask och skrämde folk. Polis tillkallades. Denna killen hade drabbats av någon form av psykbryt/psykos, vad det nu kan ha varit. Han hade slängt ut massa grejer ut genom fönstret på sin lägenhet strax före.

Jag vet att denna killen är ute från psyket igen. Det är faktiskt inte helt otänkbart att det är samma person.

Vet du om denna man har befunnit sig i och runtomkring Linköping 2004? Känner du någon som känner denna person som kan försöka luska i detta?

På bilderna ser GM ganska kort ut, 180 ungefär medan GM i dubbelmordet beskrivs som lång och spänstig...
Citera
2015-10-22, 14:04
Medlem
Vad var det jag sa, vit nynazist / neckbeard med psykos (dock för smal för att vara ett äkta neckbeard). Kan rasisterna tagga ner och återgå till att kommentera artiklar på fria tider nu tack?
Citera
2015-10-22, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Svenskar bör nog undvika besöka Kronogården nu i Trollhättan. Invandrarna där är på hugget och nu går de ut att GM var svensk.
Vafan pratar du om ditt patrask? Jag är svenne men har inget med GM att göra bara för att han kan vara svensk. Dessutom skulle jag aldrig undvika att röra mig på en plats bara för att det är invandrare där? Ska man kapitulera och ge bort delar av landet till invandrare menar du eller? Dom bor i Sverige, jag bor i Sverige.

Är det ens bekräftat att GM är svensk? Då menar jag inte bekräftat av SD_c00lm4n95 på Flashback utan har Polisen gått ut med det? Jag hittar nämligen inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in