2015-10-22, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PEACEMAN55
https://gyazo.com/3dbf54c1b828f2185ece7f041317c3f5

Detta ska vara en bild på han precis innan!

Går på skolan brevid så är säker på att det är GM.

Det måste vara första gången i världshistorien som en som planerat massmord tar sig tid att posera för ett foto innan han startar mördandet.
Citera
Medlem
emaptis avatar
Eftersom GM har röjt loss urskiljningslöst, från 11 åring till manlig lärare, så gissar jag på ren psykos och inget terror eller hatdåd av någon elev som varit missnöjd med betyg, bamba eller mobbing. Han har bara huggit allt som rört sig.
Citera
Medlem
Enligt svt.se: GM har skottskador i nedre delen av bröstkorgen, men även en skada på levern av skjutningen, där pågår operation.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enbolot
Om han kallas svensk i danska medier så kan vi lugnt utgå från att GM är en etnisk svensk. Danskarna hade skrivit ut om det var en invandrare.

De vet nog inte mer än vad svenska medier vet, korkat inlägg.
Så här tätt inpå så skriver de såklart vad svenska medier skriver först och främst.
Citera
2015-10-22, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Det låter extremt osannolikt i o m att GM sköts ned på skolan i Kronogården. Har han släppt något långt borta på Stavre, så gjorde han ju i så fall det innan brottet. Det skulle väl vara om någon, av någon anledning, sett honom slänga ifrån sig något som kan vara farligt.
Fått uppgifter om att det är bombhot nu vid vårdcentralen.
Citera
Medlem
MrBergstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
vilken typ av svärd var? något orientaliskt?

Måste va ett lasersvärd. Han sprang väl runt i starwarskläder?
Citera
Medlem
Danieloss avatar
Han tog väl den nya Star Wars-filmen och uttrycket "The Force Awakens" på lite väl stort allvar!
Citera
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Det måste vara första gången i världshistorien som en som planerat massmord tar sig tid att posera för ett foto innan han startar mördandet.

Det var elever som ville ta bild med han för dom trodde han var en skojare.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PEACEMAN55
https://gyazo.com/3dbf54c1b828f2185ece7f041317c3f5

Detta ska vara en bild på han precis innan!

Går på skolan brevid så är säker på att det är GM.

Ser ut som en stormtrooper nazist. 100% bekräftat nu att dådet är rasistiskt.
Citera
2015-10-22, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Vill någon förklara för mig varför sjukhuset går ut och efterlyser blodgivare efter endast tre skadade utan att samtidigt nämna att det skulle röra sig om en av de ovanliga blodgrupperna?
Det beror på att två offer har leverskador vilket är mycket transfusionskrävande,en har man "packat" buken,jfr Anna Lind.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Bråttom antar jag? Är det "riktigt speciellt" med att man har bråttom och missbedömde när man är på väg till en skola med potentiellt döda barn?

Jag tycker det ser speciellt ut därför at dom kommer i en ambulans och kör rätt in i väggen. Poängen med en ambulans är at frakta dom skadade tillbaka till sjukhuset. I detta fallet tror jag inte att denna ambulansen är körbar, därför så förstår jag inte varför dom har försökt köra fysiskt in i skolan.
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Både Danska och Norska medier går nu ut med att GM är etnisk svensk.
Vilka då? Länka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in