2015-10-22, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Tycker ni ska var rätt noga med att inte hänga ut någon här än speciellt inte till ett sådant här dåd. Tänk vad hemskt att bli uthängt för det här och så har du ingenting med saken att göra.
Men nu är det ju OFFRET, inte GM som "hängs ut"....
Citera
2015-10-22, 12:39
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansternationellt
LÄNKA !!!!!

Hänger inte själv på 4chan, men efter de senaste skolskjutingarna i USA så har jag när något händer börjat poppa in och titta vad de får fram. Så även idag och flera påstår att någon för en vecka sedan varnade svenskar att inte gå till skolan och att han skulle använda ett svärd.

sanningen i detta vet jag inte
Citera
2015-10-22, 12:40
Medlem
Om det var IS hade han inte haft en Star Wars mask på sig, dom hatar ju allt som har med USA att göra. Så vi kan nu lägga IS-spekulationerna åt sidan.

Mongosvenne lutar det åt mer. En jävla SD-Breivik runkare.
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
haha invandrarungarna som är "vittnen" säger alla olika saker, vissa säger star wars andra säger Zorro.
Citera
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapezoid
Lite större stoppsträcka på den där än vad han är van med gissar jag

Ingen tanke på att något kan ha distraherat föraren i denna mycket speciella situation?
Citera
2015-10-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vast/han-sag-hur-klasskompisen-hoggs-ned
Då är min gissning att det är en svenne bakom dådet. En flykting är väl inte intresserad av filmer som inte innehåller sand, oskulder och kameler?
Med tanke på hashtagen #BoycottStarWarsVII som "rasister" runtom i världen har hakat på gissar jag att det är en liknande stolle bakom denna händelse.
Citera
Medlem
Finner det ofattbart att inte fler dog om det nu är som så att han gått omkring länge på skolan. Måste vara wasted riktigt ordentligt och ragla i slow motion eller nåt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holgerson
Ni grobianer som hytter med näven och skriker om invandring och sånt som är totalt irrelevant för tråden - kan inte ni dra åt helvete? Ja, integrations-forumet alltså.

Ingen som varit på plats och kollat läget? Hur centralt i Trollhättan ligger skolan? Kan det röra sig om en ung GM?

Skolan ligger på stadsdelen Kronogården som ligger på östra kanten av staden. Ca. 30 minuter in till centrum via fots.

Det bor inga svenskar på Kronogården och jag tvivlar på att det finns några svenska elever på Kronan.
Citera
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeOn
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vast/han-sag-hur-klasskompisen-hoggs-ned

Skulle tippa på en machete liknande denna:
http://www.tacticalknives.biz/ImagesProductsLarge/hk12.jpg
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Undra om GM hade en Guy Fawkes mask?

Nej, sagt för längesedan att det var en Zorro mask men det var fel av mig så rättade till de tidigare i tråden. En halloween mask skall ha använts som går att köpa på vilken galleria som helst.
Senast redigerad av iFun 2015-10-22 kl. 12:44.
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Det borde finnas en del mobilfoton, hoppas någon elev lägger upp en bild på gärningsmannen
Citera
2015-10-22, 12:42
Medlem
staticages avatar
Herr Ygeman har kommenterat händelsen,och polisen har sagt att det är den mest tragiska händelsen i Svensk historia.

Kan det varit en Svensk som gjort det?

då man går ut och kommenterar,tänker på IKEA morden då var det locket på,inte ett ljud ifrån regeringen.

Eller iof det kan ju va någon som har svenskt medborgarskap.
IKEA förövaren var ju här illegalt så det var en het potatis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in