2015-10-20, 17:13
Medlem
CS borde skriva en krönika om hur det är att bli kränkt för att man är dyslektiker och för att man har/har haft psykiska besvär och medicinerat. Den politiska fighten kommer han inte att vinna ändå, så byt spår. Sätt agendan, Christer ! Visa detta patrask att de offentligt ska be om ursäkt för att ha kränkt Sveriges funktionshindrade.
Citera
2015-10-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Ja, det kan man nog, för han står ju fortfarande för sin realistiska syn på saken:

Bra, att han är så pass mycket karl i alla fall!

Ska bli intressant att se, om någon kändis tar hans parti! Kjelle Bergkvist kan vi väl utesluta...
Citera
2015-10-20, 17:27
Medlem
Fattas bara att dom kommer intervjua Tommy och Gigi om hans åsikter.
Kultur eliten kommer försöka ta reda på vad som har gått snett och IRM, Expo letar för fullt bland gamla uttalande och försöker hitta nån rasistkommentar.

Sen så kommer en bild att han syntes på samma fest med någon med fel åsikter.

Synd bara att han gjorde en halv pudel, som han försöker täcka upp sitt uttalande eller om han bara var ironiskt mot journalisterna.
Så uttalande var inte helt rakryggat men ändå strongt gjort som sätter han i PK skamvrån länge.

Han borde fatta vad ett sådan uttalande ger.

För min del så har jag lyssnat på hans låtar hela dagen och jag älskar dom, vilket jag alltid har gjort.

Sen att dom har mage att håna folk med dyslexi är skamligt. Det här starkare min tes att dom är inget annat än mobbare.vidriga människor.
Citera
2015-10-20, 17:42
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Bra, att han är så pass mycket karl i alla fall!

Ska bli intressant att se, om någon kändis tar hans parti! Kjelle Bergkvist kan vi väl utesluta...

Uteslutningslistan blir som kinesiska muren...
Citera
2015-10-20, 17:53
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOzil
Jag vill göra ner vemsomhelst som har ett sånt budskap.
Är mest förvånad över att Aftonbladet orkar skriva om skiten. CS' parhäst från (Free)Style, Tommy Ekman, är lika ointressant nuförtiden men har förmodligen vett att hålla käft - oavsett åsikt.
CS peakade för länge sedan och har, liksom andra nationalromantiska SD'are, en föreställning om att allt var bättre förr (vilket i CS' fall iofs förmodligen är sant), men också ett behov av att lägga skulden på försämringen på någon annan, yttre faktor. För det kan väl inte vara så illa ställt med världen att ingen längre vill lyssna på en 50-nånting gubbe som fastnat i 80-talet och fortfarande ylar till syntig flickpop?
Vad var det som var så dåligt med budskapet då? Att lilla Sverige inte kan ta emot + 600 000 migranter per år? Är man rasist om man tror att det inte fungerar? Någon gång måste ju ni invandringshetsare konkretisera vad ni menar med allt ert hat mot oliktänkande.
Citera
2015-10-20, 18:35
Medlem
lossnuss avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21618044.ab
apropå pudel
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Ja, det kan man nog, för han står ju fortfarande för sin realistiska syn på saken:
Citera
2015-10-20, 18:41
Medlem
BLL-Lords avatar
Jag blir så jävla trött på att folk ska bli lynchade så fort som dom nämner att SD kanske har en poäng. Typiskt att media ska skriva att han får mothugg av flera kändisar. Jo tjena 2 st. Kleerup och bruden på SVT som är totalt vänstervriden. Såklart kastar hon rasistkortet rakt i fejjan på honom. Dom är så jävla upp i det blå!
Citera
2015-10-20, 18:45
Medlem
Amors avatar
Riktigt bra gjort, han får betala ett högt pris för detta. Inga fler kändisfester, inga mysiga underhållningsprogram. Förmodligen flera stycken som säger upp vänskapen med honom.

Redan nu blir han utsatt för ren och skär mobbning framförallt från vår kulturmarxistiska "humor"-elit. Adelsköld och Schyffert är så äckliga att jag nästan darrar till när jag läser deras kommentarer. Mobbar-mentalitet är så äcklig.
Citera
2015-10-20, 18:49
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Han har raderat inlägget. Nu "älskar" han mångkulturen...:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21616321.ab.

Kan man kalla detta en halv pudel?

Han har nog fått genomlida ett helvete idag. All respekt till Sandelin dock för att han hade kurage att gå ut offentligt med sin åsikt.

Synd att han raderade inlägget men så är det väl när man inte håller sig till den politiskt korrekta, godkända "åsiktskorridoren" i Sverige.

Gör som jag: Lämna landet!
Citera
2015-10-20, 18:53
Medlem
Stå på dig Christer.
Citera
2015-10-20, 18:57
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Riktigt bra gjort, han får betala ett högt pris för detta. Inga fler kändisfester, inga mysiga underhållningsprogram. Förmodligen flera stycken som säger upp vänskapen med honom.

Redan nu blir han utsatt för ren och skär mobbning framförallt från vår kulturmarxistiska "humor"-elit. Adelsköld och Schyffert är så äckliga att jag nästan darrar till när jag läser deras kommentarer. Mobbar-mentalitet är så äcklig.

Adelsköld har pudlat efter påtryckningar från SVT-chefer, det är inte lätt att navigera rätt i den trånga åsiktskorridoren.
Citera
2015-10-20, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Normalt sett så brukar komiker och journalister granska politikerna kritiskt, men i Sverige så fungerar de som politikernas stödtrupper. Det är ju livsfarligt när alla går åt samma håll och om någon säger, kejsaren är naken, så blir han direkt utstött ur gruppen. Ett vidrigt samhälle har Sverige blivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in