2015-10-17, 16:37
Medlem
Wittstocksgatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quickswitch
Personligen har jag bestämt tröttnat på detta mångkulturvurmande som enbart har en positiv vinkling! Jag hoppas att denna demonstrationen enbart är början på flera som kan väcka det svenska folket. Dock så vet jag inte hur jag ska agera då jag ofta tänker på min karriär som är i uppbyggnadsfasen . Jag känner att jag har en konflikt inom mig om jag ska agera efter mitt hjärta eller efter min hjärna när allting känns hopplöst

Men jag hoppas innerligen att demonstrationen kommer att engagera fler åhörare att sprida detta budskapet vidare så att den "svenska våren" mot etablissemanget kan starta.

Förstår ditt dilemma.

Stöd ekonomiskt.

Gå med och betala medlemsavgift.
Finns även stödfonder.
Säg upp TV-licensen.
Säg upp morgontidningen.
Använd AD-blocker när du besöker MSM.

Det finns mycket du kan göra ändå.
Citera
2015-10-17, 16:39
Medlem
Wittstocksgatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Jag tror definitivt på fler än 50 st.

Vi borde börja aktivt sätta upp demonstrationer i hela landet! Alla städer borde göra samma sak, detta är något SD borde ta tag i.

Sen kan vi leka hänga gubbe med landsförrädarpolitikerna

Det är aldrig okej med våldsreferenser.

Det får vänstern ägna sig åt och skämma ut sig med.

Förstår din frustration.

Men det är inte ok.
Citera
2015-10-17, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittstocksgatan

Förstår din frustration.

Men det är inte ok.

Håller med, det är alldeles för mycket skitsnack i SDgruppen. Håll er till sakliga argument istället för att slänga ur er saker som k-pistar på öresundsbron eller hänga gubbe med politiker.

Annars tar ingen dig på allvar.
Citera
2015-10-17, 16:41
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:

Förstår din frustration.

Men det är inte ok.

Får ta och hålla med på den punkten, men när jag i 10 år har sett hur Sverige mer och mer förstörs av dessa banditer till politiker... mitt ork har nästan tagit slut Men helt rätt har du, vi låter AFA och liknande falanger hålla på med den sortens idioti.

Heja SD och alla Sverigevänner där ute! Nu är det dags att sluta prata och börja hjälpa Sverige! Till gator och torg och demonstrera, visa erat missnöje och gå med i facebook gruppen "Folkomröstningen".

Jag välkomnar SD som maktinnehavare i sverige!
Citera
2015-10-17, 16:44
Medlem
Darmanns avatar
Citat:

Förstår din frustration.

Men det är inte ok.
Det är det visst.
Vill du att vi ska sitta och leka pacifister samtidigt som vi blir folkmördade? I så fall är du en feminiserad fjant. Inget illa menat alltså, men seriöst. Så jävla svenskt av dig att vilja knyta näven i fickan in i döden. Jag är så jävla less på denna feminina svenska inställning!

Klart de ansvariga ska ställas till svars för den oreparerbara skada dem åsamkat sitt folk och sitt land. Hur kan man ens inte tycka det?
Senast redigerad av Darmann 2015-10-17 kl. 17:24.
Citera
2015-10-17, 16:45
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Jag tror definitivt på fler än 50 st.

Vi borde börja aktivt sätta upp demonstrationer i hela landet! Alla städer borde göra samma sak, detta är något SD borde ta tag i.

Sen kan vi leka hänga gubbe med landsförrädarpolitikerna

Jag tror att det är ungefär det som är meningen. SD har ju pratat om valkampanjer, vi har redan sett fenomenet i Tyskland, och det är förmodligen så att SD vill ge draghjälp åt den "sverigevänliga" folkrörelsen som ligger ganska nära partiet.
Citera
2015-10-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Där har du problemet med statsfeminismen som styr landet mot ättestupan, konflikträdslan, som även den pussyfierade svenske mannen blivit drabbad av. Det är mycket bekvämare med cykelställsperspektivet. Feministerna har lärt sig att de kan använda den svenske mannen idag, som både spypåse och dörrmatta! Det bästa sättet att få en feminist att hålla käft; bara nämn balkongkast med kvinna, slöjor, niqab, gruppvåldtäkter, stening, lemlästning och fler moskéer. Sverige är idag ett plattitydernas dårhus, detta kommer att visa sig inom en ganska snar framtid!

Jo, men det biter inte på, för det är för obehagligt att fundera över. Jag tror många tänker så: Det är jobbigt och hotfullt och tittar man ut så ser det ju ändå ut som vanligt, så farligt kan det ju ändå inte vara..? Jag tror många i krigsdrabbade länder också tänker så, tills kriget kommer till just deras bakgård.
Citera
2015-10-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darmann
Det är det visst.
Vill du att vi ska sitta och leka pacifister samtidigt som vi blir folkmördade? I så fall är du en feminiserad fjant. Inget illa menat alltså, men seriöst. Så jävla svenskt av dig att vilja knyta näven i fickan in i döden. Jag är så jävla less på denna feminina svenska inställning!

Klart de ansvariga ska ställas till svars för den oreparerbara skada de åsamkat sitt folk och sitt land. Hur kan man ens inte tycka det?

På vilket sätt skulle ett folkmord pågå i Sverige 2015?

"en feminiserad fjant".... då är du en sexistisk fjant.

Vilken "oreparerbara skada de åsamkat sitt folk och sitt land" ? Beskriv skadan och varför den inte går att reparera?
Citera
2015-10-17, 17:07
Moderator
Lobengulas avatar
Tänk på att ämnet för tråden är demonstrationen och vad som sades där. Använd andra trådar eller skapa nya för att diskutera integration och invandring, politik inrikes eller partipolitik.

/Mod
Citera
2015-10-17, 17:18
Medlem
Abortakutens avatar
Bra uppslutning av många som jag tror inte har varit politiskt aktiva innan, vädret till trots. Detta kan nog bli starten på något bra! Nu inväntar vi nya demontrationer av samma sort
Citera
2015-10-17, 17:20
Medlem
Dahnars avatar
Uppskattningsvis 500-600 pers på plats. Trotts förseningar och dåligt väder.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153663931524210&set=gm.1726990240 857855&type=3&theater
Citera
2015-10-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guliver
På vilket sätt skulle ett folkmord pågå i Sverige 2015?

"en feminiserad fjant".... då är du en sexistisk fjant.

Vilken "oreparerbara skada de åsamkat sitt folk och sitt land" ? Beskriv skadan och varför den inte går att reparera?
Det är i dagsläget nästan 3000 flyktingar per dag som kommer till Sverige. Det är över en miljon om året. Detta massinflöde skapar en oreparerbar skada. Vi kommer att ha en massiv bostadsbrist, stora delar av befolkningen i permanent arbetslöshet, no-go zoner m.m. under väldigt lång tid. Det är således helt förståligt att folk som bor i de orter som är hårdast drabbade (exempelvis Trelleborg) börjar tröttna och att helt vanligt folk börjar protestera mot massinflödet som vi såg idag. När andra människor tittar på dessa orter är det också förståligt att de gärna vill undvika att få sin egna ort förstörd på samma sätt. Om parlamentariska metoder inte fungerar för att hindra asylboenden i ens närhet är det inte allt för osannolikt att man människor av ren överlevnadsinsikt börjar bränna ner dessa boenden (vilket vi också såg idag). Det kommer förmodligen bli fler lyckade aktioner mot massinvandringen de kommande månaderna. Både parlamentariska och utomparlamentariska sådana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in