2015-10-16, 21:30
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Undrar om inte Tove gjort sitt nu. Tycker inte hon gjort något riktigt bra tidigare och detta var inte heller särskilt bra.

Samma kan man väl säga om de flesta. Framför allt Ann-Sofi.
Citera
2015-10-16, 21:31
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Boris ordförråd är av naturliga anledningar inte särskilt stort. Att uttrycka sig på ett nytt språk när man nyss tömt all energi framför miljonpublik kanske inte är det lättaste.
Stackars lilla svänska tånåring...
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
De intervjuade honom i Play i pausen =)
OK, det var svaret på den frågan alltså. Kan tänka mig att Anders Borg är livrädd för att Dominika skall hitta någon annan och dumpa honom.
Citera
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Boris ordförråd är av naturliga anledningar inte särskilt stort. Att uttrycka sig på ett nytt språk när man nyss tömt all energi framför miljonpublik kanske inte är det lättaste.

Jaha, är det därför. Tycker inte han verkar så glad som han borde när han har fått så mycket kritik förut, som han inte ens kan ta emot. Men okej ödet kan väl vara en anledning. Han är säkert kvar, tyvärr så tror jag att Tove kan hänga löst ikväll.
Citera
2015-10-16, 21:33
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Herregud vad han körde på. Tycker inte hans sång var perfekt, men vilken energi

Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Simon bäst ikväll enligt mig. Älskar hur wicked och weird han var.

Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
Om Bori hade sjungit så här dag 1, så då hade han varit mera populär nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Undrar om inte Tove gjort sitt nu. Tycker inte hon gjort något riktigt bra tidigare och detta var inte heller särskilt bra.

Instämmer. Simon helt klart bäst, att kunna köra en sån här grej mitt i fredagsmyset och att det faktiskt funkar är värt.

Tove åker ikväll. Fast det har jag sagt varje vecka.
Citera
2015-10-16, 21:33
Medlem
Ferry31s avatar
Tove bör vara den som åker ikväll. Blir det inte hon, så vet jag fan inte. Tycker det höll en rätt bra nivå ikväll.

+ för:

Simon
Martin
Bori
Ida
Frans

Amanda var högst medioker ikväll. Anna-Sofia lät sur på sina håll och Axel tyckte jag också var sådär. Samtliga tre bör dock klara sig eftersom de fortfarande är bättre och var bättre än Tove ikväll.
Citera
2015-10-16, 21:34
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Samma kan man väl säga om de flesta. Framför allt Ann-Sofi.

Ja, ingen av de kommer ju bli några superstjärnor. Men för min del är Tove den som genomgående varit sämst.
Citera
2015-10-16, 21:35
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Familjeprogram var det ja?
Missade Army Of Lovers bögfest, vad bjöds det på?
Citera
2015-10-16, 21:35
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Simon fick ju Cobain att återuppstå ikväll.
Citera
2015-10-16, 21:36
Medlem
Bori, Frans eller Tove får gärna åka ut.

Tror dock att Axel kan hänga löst. Han gjorde helt okej ifrån sig men jag tror att hans framträdande kommer att glömmas bort. Det var för tråkigt.
Citera
2015-10-16, 21:47
Medlem
Tror att Tove åker ut. Axel hänger löst.
Citera
2015-10-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sisoedaersoet
Med denna logiken är Bori endast kvar i tävlingen för att alla anti-rasister hetsröstar på honom?
Faktum är att detta stämmer. Jag tror att merparten av de idioter som röstar, gör det av helt andra anledningar än vilket framträdande de tycker är bäst. Det finns otroligt många anti-rasister som röstar på Bori, eftersom han är neger. Många röstar på Martin, eftersom juryn är negativ. J-a idioter. Fler än du tror. Detta förstör den här typen av tävlingar totalt.

Jag är långt ifrån PK, och jag verkligen avskyr dessa PK-människor i djupet av min själ. Ikväll röstar jag dock, utan att tveka, rösta på Bori. Jag har avskytt honom och tycker han sjungit dåligt, men tycker han var väldigt duktig ikväll. Jag gillar honom inte i de intervjuer jag sett, tycker han är dum och tråkig, men jag röstar på honom, eftersom jag tycker han är bäst ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in