Citat:
Enmanscellstaktiken har helt klart fördelar, och är i dagsläget den mest effektiva. Breivik dödade helt enkelt inte tillräckiligt många, men sossarna failade redan nästa val(vilket dock inte hjälpte) så den effekten du talar om verkar endast ha varit tillfällig.Breivik mördade väl i princip inga makthavare och hans effekt på återväxten av sossar i Norge lär ha varit obefintlig eller negativ för oss.
Jag uppmanar ingen till olagligheter men jag hade inte heller tagit avstånd från folk som verkligen använde mer radikala metoder, dock så har jag märkt att ursäkten "Motståndsrörelsen är inte tillräckligt militant" oftast framförs av folk som gillar att låta tuffa men aldrig själva kommer till skott.
Berätta gärna vilka organisationer som är mer meningsfulla i det läget. Eller är din taktik även i ett inbördeskrig att vara oorganiserad och inget göra? I så fall är det säkert en utmärkt plan ur ett kortsiktigt, individuellt och egoistiskt perspektiv, men rent politiskt gör det ju ingen nytta och om alla svenskar resonerar egoistiskt kommer vi inte ens delta i något inbördeskrig - än mindre vinna det.
Ah, den riktiga lösningen på judefrågan är att döda judar - hur långt har du kommit med de planerna? Eller är det även här "klaga på andra, lyft inte ett finger själv" som gäller?
Jag uppmanar ingen till olagligheter men jag hade inte heller tagit avstånd från folk som verkligen använde mer radikala metoder, dock så har jag märkt att ursäkten "Motståndsrörelsen är inte tillräckligt militant" oftast framförs av folk som gillar att låta tuffa men aldrig själva kommer till skott.
Berätta gärna vilka organisationer som är mer meningsfulla i det läget. Eller är din taktik även i ett inbördeskrig att vara oorganiserad och inget göra? I så fall är det säkert en utmärkt plan ur ett kortsiktigt, individuellt och egoistiskt perspektiv, men rent politiskt gör det ju ingen nytta och om alla svenskar resonerar egoistiskt kommer vi inte ens delta i något inbördeskrig - än mindre vinna det.
Ah, den riktiga lösningen på judefrågan är att döda judar - hur långt har du kommit med de planerna? Eller är det även här "klaga på andra, lyft inte ett finger själv" som gäller?
Brevik valde att slå mot förrädarna, inte direkt mot politiker utan de högt inom nordiska sossarna, vi skall vara tacksamma för att han stoppade 77 marxister under jorden. Breivik är exempel på hur effektiv väpnad kamp kan bedrivas genom utan organisering.
En stor organisation är mycket lättare att hantera, the order lyckades så där pga att de blev uppnystade. Ni förvirrade inom NMR hyllar Hitler trots att han hanterade agendajudarna med silkesvantar, det enda ni uppnår genom att hylla hitler är tid i kåken.