2015-10-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Jag vet inte om jag har högt eller lågt östro, tycker lederna är bra, ingen större bloat och sådär...
Körde en dbol kur förut om slutade med mild gyno, därför jag kör nolva nu under kuren!

mvh

Va körde du första kuren då du fick gyno då? Alltså dos dbol och dos adex?
Citera
2015-10-11, 20:09
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Va körde du första kuren då du fick gyno då? Alltså dos dbol och dos adex?

Läs och förundras avsaknad konsekvenshandling.
Citera
2015-10-11, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kan vara båda som ställer till det. Sänk adex till 0.25 eod/e3d och nolvan till 10mg ed.

tack
Citera
2015-10-11, 23:21
Medlem
Tjena alla krigare !

Jag några kurer bakom mig men första gången eq så har lite frågor som t.ex. rekomendrad dos, ratio mellan testo och EQ mm.

Tänkte köra mig en testo/eq kur doser: testo 375e4d o eq 400e4d låter det som ett rimligt förlsag?

Jag har läst en del att många rekomenderar högre doser eq typ 800-1000mg ew för att få full effekt. Är det inte bättre för muskleökningarna att köra högre test eller har jag missat något stort ang de effekter på högre dos eq ger kroppen?

Mvh
Citera
2015-10-11, 23:44
Bannlyst
men är nolvan inne i mitt system än? 20mg i fyra dagar.

Är den tillräckligt skydd mot gyno ifall jag skulle droppa adexen helt?

mvh
Citera
2015-10-12, 15:08
Medlem
tarjaas avatar
Har problem med att det kliar inuti min axel efter att jag kurade testo förra året. Fick väldigt röda utslag vid några injektioner, alltså det känns som något ligger inne i muskeln och kliar. Hemskt irriterande, någon som upplevt liknande?

Sen funderar jag på att börja trycka testosteron deconate som en liten TRT på mig själv, är det en god ide att trycka 500 mg en gång i veckan? Vill ju såklart ha lite extra drag i muskler och penis av teston
Citera
2015-10-12, 18:03
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Har problem med att det kliar inuti min axel efter att jag kurade testo förra året. Fick väldigt röda utslag vid några injektioner, alltså det känns som något ligger inne i muskeln och kliar. Hemskt irriterande, någon som upplevt liknande?

Sen funderar jag på att börja trycka testosteron deconate som en liten TRT på mig själv, är det en god ide att trycka 500 mg en gång i veckan? Vill ju såklart ha lite extra drag i muskler och penis av teston

Att det ska va så svårt å skilja på långa kurer, cruise och TRT. 500mg testo ew är en kur. Testosterone Replacement Therapy (TRT) är en hormonersättning, alltså att ersätta normala nivåer hos en individ som lider av testosteronbrist, och administreras således i doser mellan 60-100mg ew. Resten borde du kunna räkna ut själv.

Gällande kliet i axeln kan jag inte påstå att jag hört något liknande tidigare. Det enda som poppar upp i mitt huvud är att du har klämt åt en nerv eller fått någon skada som inte har läkt. Att du 1 år efter avslutad kur fortfarande skulle lida av bieffekter från testot ser jag som högst osannolikt.

Mvh
Citera
2015-10-12, 18:57
Medlem
Jag tror att jag börjar få lite gynokänningar, det kliar lite i bröstvårtorna o har gjort det senaste veckan, inte gått över.. Jag ligger på 700mg testo ew.. Jag använder 0,5 mg adex eod. Funderar på o byta ut adex mot letro, vilken dos bör jag använda isåfall? Eller ska ja bomba på med nolva?
Citera
2015-10-12, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Jag tror att jag börjar få lite gynokänningar, det kliar lite i bröstvårtorna o har gjort det senaste veckan, inte gått över.. Jag ligger på 700mg testo ew.. Jag använder 0,5 mg adex eod. Funderar på o byta ut adex mot letro, vilken dos bör jag använda isåfall? Eller ska ja bomba på med nolva?

Du skulle inte tro om du fått gyno... lite puffy kanske
Citera
2015-10-12, 22:37
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Du skulle inte tro om du fått gyno... lite puffy kanske
+1
Att bröstvårtorna blir lite ömma är inget ovanligt på kur.
Gyno är när man börjar få bröst. Man brukar vara rätt säker när man börjar få bröst.
Mvh
Citera
2015-10-12, 22:40
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggsallad
Lugna dig. Om du verkligen börjar känna att bröstkörtlarna börjar växa, höj adex till 0,5mg ed + 20mg nolva ed.
Är det gyno borde det krypa tbx på några dar.
Mvh
Citera
2015-10-12, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Lugna dig. Om du verkligen börjar känna att bröstkörtlarna börjar växa, höj adex till 0,5mg ed + 20mg nolva ed.
Är det gyno borde det krypa tbx på några dar.
Mvh
Bröstvårtorna har varit styva också.. Aldrig vart med om tidigare... Så jag har nu tagit 160mg nolva och 1 mg adex.
Så tänkte ja fortsätter med 1mg adex eod + 20mg nolva ed kuren ut.. Synpunkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in