Citat:
Ursprungligen postat av
tarjaa
Har problem med att det kliar inuti min axel efter att jag kurade testo förra året. Fick väldigt röda utslag vid några injektioner, alltså det känns som något ligger inne i muskeln och kliar. Hemskt irriterande, någon som upplevt liknande?
Sen funderar jag på att börja trycka testosteron deconate som en liten TRT på mig själv, är det en god ide att trycka 500 mg en gång i veckan? Vill ju såklart ha lite extra drag i muskler och penis av teston

Att det ska va så svårt å skilja på långa kurer, cruise och TRT. 500mg testo ew är en kur. Testosterone Replacement Therapy (TRT) är en hormonersättning, alltså att ersätta normala nivåer hos en individ som lider av testosteronbrist, och administreras således i doser mellan 60-100mg ew. Resten borde du kunna räkna ut själv.
Gällande kliet i axeln kan jag inte påstå att jag hört något liknande tidigare. Det enda som poppar upp i mitt huvud är att du har klämt åt en nerv eller fått någon skada som inte har läkt. Att du 1 år efter avslutad kur fortfarande skulle lida av bieffekter från testot ser jag som högst osannolikt.
Mvh