Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
SD kliver upp ett steg och höjer sin röst. Nu vill SD verka för totalförbud mot alla former av jihab, slöja, burka och niqab osv....i skolorna.
SD blir mer och mer lika fanatiska islamister för var dag som går.
Idag: Förbjud barn att klä sig på sätt SD inte gillar
Imorrn: Sharia ala SD
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
SD menar att det vilar på att barn under 16 år inte ska bli tvingade till religion.
Fast när det kommer till barn som vill välja själva, så gör ju SD tvärt om och tvingar SIN religion på dessa barn istället.
Deras förslag räddar klädstilen för de som förtrycks hemifrån, men våldtar den fria viljan på de som
inte förtrycks hemifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Frågor:
1. Varför just 16 år?
För att det är viktigt för SD att deras nyislamistiska förhållningssätt inte negativt drabbar folk som har rösträtt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
2. Varför inte förbud på universitet och gymnasium?
3. Varför inte förbud på allmän plats?
Eftersom det då blir alldeles för tydligt och uppenbart att SD inte är något annat än förklädda islamister. Folk äldre än 18 brukar vara mentalt mogna nog att se igenom sådana här islamist-kupper.
Förslag 3 och 4 kommer du inte att få se i lag förrän SD vunnit Riksdagsmajoritet.
Därefter kommer allt från musselkläder till Antirasistkläder att vara förbjudet att bära offentligt.
Svastikan kommer troligen att bli tillåten att bära öppet igen dock, då man alltid kan hävda att man värnar Hinduismen.
Steget därefter är att börja fängsla och tortera barn som bryter mot förbudet, och .. vill du läsa resten så är det bara att öppna en historiebok om Nazismen, eftersom allt som finns i de böckerna är saker som SD kommer att realisera återigen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
4. Bör SD ta ett steg högre?
Med tanke på att de nu står upp till halsen i kloakislamism, så vore det smart för dem att försöka ta sig till högre höjder ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
5. Annat? Bra/Dåligt?
Personligen är jag lite av en "Anti-SD", så för mig är deras förslag utomordentligt bra.
Jag gillar partier som avrättar sig själva offentligt, intellektuellt sett.
Folk som vill börja sin maktkarriär med att lagstifta om hur barn skall klä sig, har ingen framtid i ett modernt samhälle.