2015-10-09, 22:41
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Oups, vad hände här då?

Visst gjorde Magnus ett lite slätstruket framträdande men han var absolut inte kass och absolut inte sämst?
Citera
2015-10-09, 22:41
Moderator
Dr Kings avatar
Magnus drabbades av det klassiska att folk glömde bort att rösta på honom och att de som höll på Tove och Bori som återigen var sämst röstade för fulla muggar och lyckades rädda dem kvar. Klockan klämtar dock för de båda och snart kommer de att vara ute liksom Frasse och Ida.
Citera
2015-10-09, 22:42
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorldTradeCenter
Den sjungande sopgubben äger varje Fredag
Utom just denna fredag. Han var inte bäst ikväll. Gillade dock när han käftade med Bard.
Citera
2015-10-09, 22:43
Medlem
Yoshi.crews avatar
Tur att Tove gick vidare
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Magnus har en personlighet som är lätt att glömma bort. Det är problemet. Inte att han är sämst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hur FAN kunde Magnus åka?? Helt otippat! Han är bra mycket bättre än både Bori och Tove!

Man såg på Juryn att de inte var så glada heller över väljarnas röster.

Bori har nog en del förortskids särskilt i Göteborg trakterna som röstar på honom. Tove hänger löst varje vecka så, ja..
Citera
2015-10-09, 22:44
Medlem
Citat:
Hur FAN kunde Magnus åka?? Helt otippat! Han är bra mycket bättre än både Bori och Tove!

ja det är skrämande men är nån verkligen förvånad? är ju såhär varje år massa konstiga röstningar

frans tove bori kommer ju alla gå långt på grund av sina så kallade egna fans som inte röstar på grund av musiken sant men sorgligt

amanda simon martin åker nästa kommande 3 veckor jag lovar
Citera
2015-10-09, 22:47
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det är skrämande men är nån verkligen förvånad? är ju såhär varje år massa konstiga röstningar

frans tove bori kommer ju alla gå långt på grund av sina så kallade egna fans som inte röstar på grund av musiken sant men sorgligt

Åker Amanda så kan de ju lika gärna lägga ner samma vecka.
Citera
2015-10-09, 22:47
Medlem
Juryn borde ha halva makten. Adam och Lina skulle också varit kvar i tävlingen.
Citera
2015-10-09, 22:48
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:

Amanda, Simon och Martin är de som flest gillar, så nej Så dumma är inte ens folket
Citera
2015-10-09, 22:57
Medlem
Citat:
Amanda, Simon och Martin är de som flest gillar, så nej Så dumma är inte ens folket

ja vi får hoppas det men skulle som sagt inte bli förvånad
Citera
2015-10-09, 22:57
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:

Jag tror du har fel, Amanda kan bli minst topp 3 är jag säker på. Martin och Simon kommer nog också långt, åtminstone Martin. Jag tycker att Tove är bra, men hon kan bli ännu bättre. Och. Om hon inte hinner visa det är det nog risk att hon åker snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in