Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Mit fetande.
Hur vet du det ?
Varför tjatar du? Även om man kan fråga sig hur Ulf-utredaren kan veta det så är det ändå en mycket mer rimlig hypotes i nuläget än att på fullt allvar gå omkring och tro som du gör att du (som inte har några fakta i stort sett) begriper frågan om NB:s oskuld/skuld bättre än utredarna (som har alla fakta som finns i utredningen). Det är ju när man tänker efter ett intellektuellt högmod utan dess like. Att tvivla på hans skuld må väl vara hänt så länge man inte sett bevisen. Men att tro att han sannolikt är oskyldig trots flera källor med DNA-bevis och ett stundande åtal är... tja jag vet inte vad jag ska säga.
Du har bestämt dig för att han troligen är oskyldig på ett precis lika obefintligt och oseriöst underlag som du bestämde dig för att Kristoffer var oskyldig i Vatchareeyautredningen: Nån märklig, kvasipsykologisk analys av en människa som du absolut inte känner och inte har den minsta jävla aning om vem han egentligen kan vara bakom sin lugna fasad (Ja faktum är att vi inte ens vet om han är så jävla lugn jämt heller)
Men jag antar att man kan se fram emot en underhållande berättelse med bisarra bortförklaringar av bevisningen mot herr Bilevicius när åtalet och FUP:en kommer om några veckor...