Mhmm... Det finns så många goda saker när man är bäng! Mina absoluta favoriter är nog Ostbågar/ Ostbollar, Nutella, Jalapeno poppers (Finns nästan bara på hemmakväll,rekommenderas!) Fazers popcornchoklad, Ben & Jerrys chocolate fudge brownie... Ja listan kan göras lång men dessa är top 10!
Mat! kötträtter soppor grytor! Men även ost / skinkmackor med mjölk! Filmjölk med start!
Tomtegröt!
Godis var godare förr nu rör jag det knappt. Kan bli en liten godisbit efter maten.
Hembakat är trevligt! Självklart med ett glas mjölk.
Jag älskar chokladglass när jag är påverkad av cannabis, glass är nummer ett. Sedan som säkert är nämnd pizza helst hemmalagad. Tycker att det är riktigt roligt att laga mat under ruset, man får så roliga idéer till något gott när man är stekt
Grön Monster väl kyld, Marabou Twist chokladblandning, och Ferrero Rocher (Brutalt god delikatess choklad, kolla upp det) detta är inköpt och skall nu avnjutas med Age of Empire nu när solen lyser genom fönstret med chill hiphop i lurarna. Peace
Efterlyser fler nyttiga exempel. Rådande situation ohållbar.
Frukter, sjukt gott när man är bäng! Om du inte gillar sött så ät nötter som tyvärr är dyrare än frukt. Smoothies gjorda på frukt och bär eller filmjölk/yougurt med nötter och frukter i.
Frukter, sjukt gott när man är bäng! Om du inte gillar sött så ät nötter som tyvärr är dyrare än frukt. Smoothies gjorda på frukt och bär eller filmjölk/yougurt med nötter och frukter i.
Fo real? Frukt...Hmm. Okej jag ska testa. Kanske skära upp ett par äpplen eller nått. Morots- och gurkstavar kan nog vara något också.