2015-09-01, 17:24
Medlem
kumlans avatar
Älskar mat när jag är stekt. Gärna kötträtter. Hamburgare och pizzor är väl favoriten. Men även grytor och annat är mumma.
Citera
2015-09-01, 17:39
Medlem
Skittles (dom sura) är riktigt goda. Gott & blandat ligger högt på listan pga den fina blandningen!
Citera
2015-09-01, 22:19
Medlem
Mhmm... Det finns så många goda saker när man är bäng! Mina absoluta favoriter är nog Ostbågar/ Ostbollar, Nutella, Jalapeno poppers (Finns nästan bara på hemmakväll,rekommenderas!) Fazers popcornchoklad, Ben & Jerrys chocolate fudge brownie... Ja listan kan göras lång men dessa är top 10!
Citera
2015-09-01, 22:36
Medlem
iDunos avatar
Mat! kötträtter soppor grytor! Men även ost / skinkmackor med mjölk! Filmjölk med start!
Tomtegröt!
Godis var godare förr nu rör jag det knappt. Kan bli en liten godisbit efter maten.

Hembakat är trevligt! Självklart med ett glas mjölk.
Citera
2015-09-04, 11:45
Medlem
federeXs avatar
Jag älskar chokladglass när jag är påverkad av cannabis, glass är nummer ett. Sedan som säkert är nämnd pizza helst hemmalagad. Tycker att det är riktigt roligt att laga mat under ruset, man får så roliga idéer till något gott när man är stekt
Citera
2015-09-04, 19:42
Medlem
The.Swedes avatar
Sandwichglass, chokladpudding och bacon chops
Citera
2015-09-23, 14:21
Medlem
Middletons avatar
Grön Monster väl kyld, Marabou Twist chokladblandning, och Ferrero Rocher (Brutalt god delikatess choklad, kolla upp det) detta är inköpt och skall nu avnjutas med Age of Empire nu när solen lyser genom fönstret med chill hiphop i lurarna. Peace
Citera
2015-09-23, 16:43
Medlem
Scarabeos avatar
Tog någons förslag från tråden och köpte hallonsorbet.... Kan inte sluta äta nu. Köp!
Citera
2015-10-01, 18:43
Medlem
Violent.Buddhists avatar
Efterlyser fler nyttiga exempel. Rådande situation ohållbar.
Citera
2015-10-01, 21:23
Medlem
Att doppa "Jätten Vanilj Kex" i en kopp te är kusligt gott
Citera
2015-10-01, 23:57
Medlem
Sjalvastefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violent.Buddhist
Efterlyser fler nyttiga exempel. Rådande situation ohållbar.
Frukter, sjukt gott när man är bäng! Om du inte gillar sött så ät nötter som tyvärr är dyrare än frukt. Smoothies gjorda på frukt och bär eller filmjölk/yougurt med nötter och frukter i.
Citera
2015-10-03, 11:43
Medlem
Violent.Buddhists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvastefan
Frukter, sjukt gott när man är bäng! Om du inte gillar sött så ät nötter som tyvärr är dyrare än frukt. Smoothies gjorda på frukt och bär eller filmjölk/yougurt med nötter och frukter i.

Fo real? Frukt...Hmm. Okej jag ska testa. Kanske skära upp ett par äpplen eller nått. Morots- och gurkstavar kan nog vara något också.

Eller så blir det Ben & Jerrys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in