Citat:
Köpte/fick Flygares bok på bokmässan. Olof Palme och Sydafrika, sydfrikanska apartheidregimens koppling till mordet på Olof Palme,såg också dokumentären "Palmes hemliga agent". Herre gud så rätt ute han är. Framför allt när det gäller bakgrunden till mordet.Jahaja nu kommer det fram att Palme och soosarna har skänkt pengar till personer de tyckte var på rätt sida. I ett annat land sydafrika. reagerar på Ingvar Carlsson som sitter där och talar om att det var rätt och att de var tvungna osv. Jag tycker det är maktmissbruk och visar att sveriges regeringar jobbar för andra folk och har andra agendor än det folk de ska företräda. Jag tänker på massinvandringen och den egentliga orsaken till den som man inte får höra eller se i media.
Jag börjar tro på att Mordet på Palme inte går att lösa för det handlar om saker som inte svenska folket skulle veta och som ska fortsätta. Antagligen vapenaffärer. Varför blev Sverige så engagerat i Sydafrika vilka jobbade han för och vilken fick han instruktioner av? Jag tror inte han ville det själv.
Jag börjar tro på att Mordet på Palme inte går att lösa för det handlar om saker som inte svenska folket skulle veta och som ska fortsätta. Antagligen vapenaffärer. Varför blev Sverige så engagerat i Sydafrika vilka jobbade han för och vilken fick han instruktioner av? Jag tror inte han ville det själv.
Han är ju den enda som visar på observationen, för ner det till biografen Grand och mordplatsen och sedan 7-8 timmar senare flykten från landet. Kan rekomenderas, otroligt övertygande och ger också vink om samarbete med högerextemister och västmakter i efterord som han överlåter åt andra att skriva om. Jag har skickat honom en bok tidigare som han hade citerat ur, och det är jag faktiskt glad för. Fick därför en signerad bok gratis