Nu har jag donat med potenspiller sedan början av året. I början fick jag ta stora doser. Nu behövs bara ett litet hörn av en tablett för att ge effekt. Troligen mer placebo nu än kemi.
Kamagra ger mig ett stenhårt stånd vid minsta sexuella beröring. Blir lite mer uthållig på Kamagra än helt utan, men inte så mkt mer. Ger tydliga bieffekter som nästäppa, blossande ansikte, en nervös känsla i bröstet.
Kamagra super samma som Kamagra men jag blir betydligt uthålligare. Faktum är att det är svårt att komma på denna. Jag tar ytterst lite av ett hörn ibland om jag vill knulla kvinnan hårt och länge, och det är precis vad jag kan. Jag kommer nära om jag knullar intensivt, men pausar jag det minsta så försvinner känslan och jag får börja om igen. Gött om man vill knulla hårt och spruta i fittan, men mindre bra för mjukare lekar och oralt tycker jag.
Apcalis ger ett bra stånd men kan vara lite mindre effektfull. Blir något mera uthållig men marginellt. Det som är bra med denna är att effekten varar längre, så det är smidigt om vi ska knulla på kvällen och på fm efter. Inte lika tydliga bieffekter heller.
Min favorit har blivit Kamagran.
Sen hjälper det att ha ett KK som får mig att bli stenkåt genom att knäppa med fingrarna.