Citat:
Ursprungligen postat av
shitmagnet
Hur är det möjligt? Var inte längesen jag läste något inlägg av honom där han "ger upp" träningen pga bråkande med "den ena skadan efter den andra" under en till synes längre tid.
OnT: Ja, steroidbrukare är vanligt på gymmen och det har det varit i åratal så inget konstigt där.
En av bieffekterna med eget steroidbrukande är beroende, och vi vet alla att människor med sådana besvär mycket väl kan lägga mycket energi på att ljuga och bedra.
Men varför i h-vete ödsla en massa energi på att avslöja/få fram erkännanden ifrån dessa individer?
Kör rent om du vill, nå dina egna genetiska potential, och vet med dig att du slipper bråka med möjliga och otrevliga bieffekter i försök att nå över gränserna. Räcker inte det så är det _du_ som har problem.
Va nog inte bara skador som jag förstod det som. Har för mig att han sa att han tränade så hårt att nervsystemet inte funkade som det skulle, därefter fick han problem med sköldkörtel och binjurarna pga stressen. Osäker dock, men tror det va något sådant.
Men nu menade jag ju hans tidigare form som han visat på bilder och videoklipp. Hur hans nuvarande form är har jag ingen aning om.
Tycker ändå att det är tråkigt att steroider alltid kommer på tal varje gång som någon har en schyst fysik.
Jag menar kolla bara på vissa som haft allvarliga sjukdomar, men som blivit friska och tränat upp sig.
Folk som varit så sjuka tar ju knappast steroider för att riskera bli dåliga igen.
Nu har jag inget emot preparat, men det finns inget som säger att man måste ta dom för att uppnå imponerande resultat.