Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Svaret på den flesta av dina frågor finns i tråden. Dock ej om varför polisen fallerade grovt med att spärra av på ett adekvat sätt.
Om tekniker ska kunna arbeta rätt ska allt spärras av. Sedan får AJ bli hur förbannad som helst.
Då har jag missat svaret på "vet man exakt när caféet spärrades av"?
Övriga frågor ställde jag till
dig, inte för att jag själv behöver svaren, utan vad dina svar är på dom frågorna. Men finns dom svaren i tråden? Du har alltså svarat på detta tidigare?