För alla er som med glädje och andakt iakttog Postkodlotteriets Rickard Sjöberg stirra ut er på bästa sändningstid, har jag en glad överraskning; Sju ytterligare anledningar att älska vår folkkäre programledare:
Vet ej om alla sänts på tv, men några har jag sett på tv4
Första klippet fick mig ytterst ångestfull, mest slutet där han ser ut att vara en potentiell seriemördare.
Kände mig obekväm som full i sjutton av dessa, bort med kräket
Jag avskyr reklamen från Frogtail. För det första kastar hon grodan med stor kraft rakt ned i asfalten! (Idioti) Och för det andra, Frogtail FROGTAIL!? (Yngel har svans men inte en fullvuxen groda)
Svenska Spels reklam där Pia Sundhage säger "Nu skriker du", när Lotta Schelin gör ett mål i damlandslaget. Finns det någon enda som på allvar bryr sig när damlaget gör mål? Men det måste ju kvoteras i reklamen och då blir det så här fånigt.
Den där reklamen med en jävla gubbe som står helt stilla och håller en vinbox i handen samtidigt som han helt efterblivet utbrister "BIIG ZIIIN"
Liksom, jaha?
Sedan den där fula jävla reklamen för C More med en kärring som har en lapp för ögat och bara glor. Händer inte ett jävla skit, bara obehagligt fult.