2015-09-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Att le mer är en bra taktik. Ett sätt att få ner priset är ju att då helt tacka nej till extra-tjänster, även om det då kan hända att resten av massagen blir våldsam eller inte blir av alls. Varit med om båda varianterna.

För mig så var massage slut 30 min, betalade för 1 timme. Eftersom vi inte kom överens om priset så ville jag inte ha något alls. Hon blev helt förbannad och sa att hon försöker tjäna pengar och bad mig aldrig komma till salongen igen och sen gick hon ut.
Citera
2015-09-13, 09:02
Medlem
Hittade nyss denna tråd och har läst dem sista 20 sidorna med stort intresse. Har varit på massage i både Helsingborg och några ställen i Malmö och måste ärligt säga att jag inte alls varit med om något spännande alls 😒 man kanske helt enkelt blivit för kass på att läsa av människor.
Citera
2015-09-13, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av representerar
Jag pungade fan ut en tusenlapp för inte längesen för hela paketet - är det på tok för mycket? Detta utöver en skön 60min massage, som väl gick på 250 vill jag minnas.

Jag tycker du ska vara mer än nöjd.
Citera
2015-09-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZennaCob
Hittade nyss denna tråd och har läst dem sista 20 sidorna med stort intresse. Har varit på massage i både Helsingborg och några ställen i Malmö och måste ärligt säga att jag inte alls varit med om något spännande alls 😒 man kanske helt enkelt blivit för kass på att läsa av människor.

I mindre städer är det mindre vanligt, men i dom stora går det fan inte misslyckas. Även om man vill misslyckas går det fan inte, dom drar av en kallingarna ändå... Fortsätt du snart kommer det...
Citera
2015-09-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av representerar
Jag pungade fan ut en tusenlapp för inte längesen för hela paketet - är det på tok för mycket? Detta utöver en skön 60min massage, som väl gick på 250 vill jag minnas.

Det är ett bra pris. Inte för dyrt & inte för billigt. Tror båda parter är ganska nöjda med 1K. Sedan finns alltid dessa som tycker dom är 10p och vill ha mer....
Citera
2015-09-13, 18:59
Medlem
Någon som provat någon av salongerna i Härnösand?
Citera
2015-09-16, 09:55
Medlem
Jag har gått på thaimassage i Stockholm kanske 30-40 gånger de senaste fem-sex åren och nästan alltid i Söderort. I uppemot 80-90% av fallen har jag erbjudits happy ending i form av avrunkning eller avsugning.

Men - jag förstår inte hur ni som får b2b gång på gång bär er åt. Jag har aldrig erbjudits det. Rimligtvis måste jag ju besökt en hel del salonger där sånt sker. Jag tar oljemassage, är naken, stönar till lite lätt vid intimare beröring, är lite lagom flörtig/charmig...

Du som får b2b - vad är ditt knep? Hur gör du?
/Desperat
Citera
2015-09-16, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasDeTorquemada
Jag har gått på thaimassage i Stockholm kanske 30-40 gånger de senaste fem-sex åren och nästan alltid i Söderort. I uppemot 80-90% av fallen har jag erbjudits happy ending i form av avrunkning eller avsugning.

Men - jag förstår inte hur ni som får b2b gång på gång bär er åt. Jag har aldrig erbjudits det. Rimligtvis måste jag ju besökt en hel del salonger där sånt sker. Jag tar oljemassage, är naken, stönar till lite lätt vid intimare beröring, är lite lagom flörtig/charmig...

Du som får b2b - vad är ditt knep? Hur gör du?
/Desperat

När du blir erbjuden "massage där", fråga om det finns något annat på menyn.
Citera
2015-09-16, 13:00
Medlem
crusades avatar
Lite nyheter om verksamheten, obs länk till Aftonbladet så unvis om ni är allergiska.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21416309.ab

Vad tror ni, påverkar det något?
Citera
2015-09-16, 13:23
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Lite nyheter om verksamheten, obs länk till Aftonbladet så unvis om ni är allergiska.

Tveksamt då det men några års mellanrum görs liknande tillslag och marknaden har snarare ökat varje gång i stället för att minskat
Citera
2015-09-16, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade

Vore intressant att veta vilken salong i Solna som håller stängt idag...
Citera
2015-09-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misterBombastic
Vore intressant att veta vilken salong i Solna som håller stängt idag...

Jungfrudansen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in