Citat:
Arbetet med Partimodellen 2.0 har tyvärr gått på tomgång ett tag men idag tog det iaf ett litet steg framåt. Jag har nu äntligen ett rimligt sätt att hantera det faktum att partiernas volatilitet (i brist på bättre ord) varierar över tid, något som tidigare varit ett problem. För SDs del är inte detta jättekritiskt då de mest växer hela tiden, men för tex S under Juholt-episoden (och för de partier dit väljarna tog sin tillfälliga flykt) är det mycket viktigt.
Preliminära siffror för topp tre räknat för dagens datum:
S 25.9
SD 22.8
M 21.4
Siffran för SD är troligen i underkant då det nu gått ganska länge sedan senaste kalibreringen mot ankaret (maj) samtidigt som de växer snabbt. Räkna med någon procent till, minst. Skattningen av SDs momentana tillväxthastighet är nu hela 0.057 pe/dag, dvs 1.7 pe/månad. Proppen ur.
Framåtfiltrering av SDs väljarstöd och OIs "felfaktorer"
Preliminära siffror för topp tre räknat för dagens datum:
S 25.9
SD 22.8
M 21.4
Siffran för SD är troligen i underkant då det nu gått ganska länge sedan senaste kalibreringen mot ankaret (maj) samtidigt som de växer snabbt. Räkna med någon procent till, minst. Skattningen av SDs momentana tillväxthastighet är nu hela 0.057 pe/dag, dvs 1.7 pe/månad. Proppen ur.
Framåtfiltrering av SDs väljarstöd och OIs "felfaktorer"
Jisses!!
33% om 6 månader, 43% om 12 månader och 53% vintern 2017 om det håller i sig vill säga. Vem vet det kanske går fortare än så, beroende på vad som sker närmaste 3 månaderna. Spännande!
Citat:
Just den förlamande segregationen parat med att PK-eliten frenetiskt påhejar (med både rop och ekonomiska medel) att alla som kommer hit självklart måste behålla, och gärna fördjupa, sin egen "fantastiska" kultur. Den svenska kulturen och livsfilosofin, om den ens existerar
, smutskastar och förringar man ivrigt.
Jag känner flera ursvenska koreaner, negrer, iranier osv, men de flesta av dessa kom till Sverige långt före dagens flyktingflod. Idag, är jag rädd, frodas bara hatet mot det svenska, och radikaliseringen av reaktionärt stenåldersbeteende.
Samtidigt, vilket PK-eliten blundar för, ligger de gamla aggressionerna och pyr under ytan hos de olika "nya" folkgrupperna i landet. De flesta folk är långsinta, och inte lika överseende och godtrogna som svenskarna. Snart har vi "klanstrider" och annat primitivt beteende utanför vår ytterdörr. Detta kan utan problem eskalera till stridigheter när numeräret på grupperna som ligger i luven på varandra (sedan urminnes tider) når en kritisk nivå.
Det nya Sverige kommer att begåvas med lite "fart och fläkt" i framtiden, sanna mina ord!...
Nu står det och väger. När SD når 30%, och det börjar brännas i betonghäckarna på övriga politiker, hoppas jag att man tar sitt förnuft till fånga. Men det kanske bara är en orealistisk förhoppning från min sida? Kanske det måste gå helt åt helvete innan folk reagerar? Men då är det för sent...
, smutskastar och förringar man ivrigt.Jag känner flera ursvenska koreaner, negrer, iranier osv, men de flesta av dessa kom till Sverige långt före dagens flyktingflod. Idag, är jag rädd, frodas bara hatet mot det svenska, och radikaliseringen av reaktionärt stenåldersbeteende.
Samtidigt, vilket PK-eliten blundar för, ligger de gamla aggressionerna och pyr under ytan hos de olika "nya" folkgrupperna i landet. De flesta folk är långsinta, och inte lika överseende och godtrogna som svenskarna. Snart har vi "klanstrider" och annat primitivt beteende utanför vår ytterdörr. Detta kan utan problem eskalera till stridigheter när numeräret på grupperna som ligger i luven på varandra (sedan urminnes tider) når en kritisk nivå.
Det nya Sverige kommer att begåvas med lite "fart och fläkt" i framtiden, sanna mina ord!...

Nu står det och väger. När SD når 30%, och det börjar brännas i betonghäckarna på övriga politiker, hoppas jag att man tar sitt förnuft till fånga. Men det kanske bara är en orealistisk förhoppning från min sida? Kanske det måste gå helt åt helvete innan folk reagerar? Men då är det för sent...
Jag hoppas att de inte tar sitt förnuft till fånga. De ska ut. I skam! Återställ ordningen med hjälp av medborgare som inte är besudlade med PK.