2015-09-11, 12:42
Medlem
R.a.z.o.r.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Han är med i två grupper - båda emot mobbing.

Här kan ju ett tänkbart motiv hittas.
Förmodligen en sexuellt frustrerad mobbad enstöring...som till slut spårade ut helt.
Citera
Medlem
hippykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Med tanke på att det dröjt så länge med det där tipset att han kunde befunnit sig i motionsspåret så tror jag nästan GM själv har pratat för mycket. Men någon bekant.
Kanske bara slängt ur sig att han befann sig där kvällen det hände osv. Och den bekanta fattade misstanke.

Känns lite trist också de som säger "Han ser ut som ett mobboffer". De enda som tänker så är nog mobbare själva. Han ser inte något annorlunda ut och kunde mycket väl levt ett bra liv.

Han ser ju ut som en mupp.
Han ser ut som en person vars mamma klipper och klär honom, även om han är vuxen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Med tanke på att det dröjt så länge med det där tipset att han kunde befunnit sig i motionsspåret så tror jag nästan GM själv har pratat för mycket. Men någon bekant.
Kanske bara slängt ur sig att han befann sig där kvällen det hände osv. Och den bekanta fattade misstanke.

Känns lite trist också de som säger "Han ser ut som ett mobboffer". De enda som tänker så är nog mobbare själva. Han ser inte något annorlunda ut och kunde mycket väl levt ett bra liv.

Det handlar inte om vilka kläder han har på sig, vilken hårfärg eller vilken fettprocent han har. Det syns i ögonen, hans kroppshållning på bilder. Hans ansiktsuttryck känns hopplöst.
Citera
Medlem
Klarabella79s avatar
Jag kan tänka mig att killen växt upp hela livet med sin mamma, pappan drog när han var nyfödd/liten, ingen kontakt. Fadern skaffat ny familj och skiter i sonen. mamman byter kille ofta,och sonen behandlas dåligt av både mamman och hennes partners. Killen får inga vänner, sitter mest framför datorn i sitt rum, mobbad i skolan. taskig ekonomi och mamman jobbar och jobbade ofta. Sonen får ingen uppmärksamhet av mamman pga hennes leverne och jobb, i skolan är det bara mobbing, ingen stoppar det hela utan man viftar bara bort det som vanligt.

mamman är ung och vill "leva" livet nu och skiter i sonen. Han får fixa allt själv som han är van vid redan som litet barn. Till slut brister det i pojken och han hämnas på en som "liknar" mamman.

Jag spekulerar bara precis som alla andra i tråden..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faraway1
Studentbilderna på facebook visar att han tog studenten 2012, men född 1996? Får inte ihop det
Var han överbegåvad?

Jag var inne på fel facebook, glöm det
Citera
2015-09-11, 12:43
Medlem
Clousoos avatar
Så fruktansvärt skönt för anhöriga att gärningsmannen är fast.
Måste passa på att berömma polisen för ett jättebra jobb!
Polisen har haft span på honom en tid..de väntade bara in resultatet från dna-proven.
Citera
Medlem
5549s avatar
Helt ointressant snack om GMs utseende samt brott av invandrare vs svenskar.
Ge mig en ungefärlig tidsrymd när rättegång kan tänkas sätta igång istället.
Citera
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Han ser väl normal ut. Vad pratar du om?

Han är ju för fan en kopia av "Karlsson på taket". Och den jävel ser då fan inte normal ut.
Citera
2015-09-11, 12:44
Medlem
R.a.z.o.r.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clousoo
Så fruktansvärt skönt för anhöriga att gärningsmannen är fast.
Måste passa på att berömma polisen för ett jättebra jobb!
Polisen har haft span på honom en tid..de väntade bara in resultatet från dna-proven.
De hade span på honom sedan igår, det är ingen lång tid.
Citera
2015-09-11, 12:44
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.a.z.o.r.
Förmodligen en sexuellt frustrerad mobbad enstöring...som till slut spårade ut helt.

Det här får mig att blir riktigt förbannad på att prostutition fortfarande är olagligt. Den här lilla flicka hade fortfarande varit vid liv, och tusentals andra säkerligen om det här är motivet.
Citera
2015-09-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Jag kan tänka mig att killen växt upp hela livet med sin mamma, pappan drog när han var nyfödd/liten, ingen kontakt. Fadern skaffat ny familj och skiter i sonen.

Nja, fadern finns i alla fall med på hans facebookwall där han skrivit "min älskade son"
Citera
2015-09-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.a.z.o.r.
Därför att han är svensk...de är mer pigga på att hänga ut folk med invandrarutseende...

Bull. Avpixlat redogör även för brott där förövare/offer är svenskar.

Svensk rågblond yngling. Där ser man. Arma familjer som måste genomlida detta.

Undrar vad guds plan för honom var... 😕😕😕
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in