Citat:
Ursprungligen postat av
topracing
det är ändå en frisk fläkt, först DÖ, all invandring, ojämlikheten mellan svenskar och invandrare,
äldrevården är katastrof, invandringen får kosta presis hur mkt som helst.
varför är det en frisk fläkt. jo för varför ska jag följa regler och lagar, nej det behöver jag inte för det verkar ju som att lagar och regler ändras efter eget tycke.
tex romerna får slå sig ner presis var dom vill, bajsar i bostadsområden och tigger pengar dagarna i ända, betalar inte en krona skatt gör dom heller och stannar mkt längre än 3 månader.
MENA våldtar bäst dom känner för, och jag måste säga till mina barn och fru att anpassa sig hålla sig långt borta från invandrare, skatt betalar dom ingen heller, socc slänger pengar över dom
Men när svenskar går till soc så får dom inga pengar, det är alltid krångel för dom och i slutändan så betalas det inte ut något iaf.
varför i helvete ska jag betala 15000kr i månaden i skatt på min inkomst, för att försörja detta kaoz.
nej from nu så gör jag vad jag känner för, jag ska ta det lugnt i ett par år, leva på a-kassan jobba lite svart, bränna lite sprit oh bara gotta mig, kanske renovera gården med lite svarta spritpengar,
eller liknande,
jag tar inte denna skiten mer, det har gått helt överstyr
Jag förstår dig. Du beskriver det jag mött hos många (inkl mig själv) Jag är lite "frilans-ekonom" och deklarerar m.m. - till många - ofta välbärgade människor. Sådana som betalat enorma mängder i skatt under många år - som ryckt på axlarna och sagt "jag drar mitt strå till, stacken". Den inställningen har inte bara minskat . Den har försvunnit. Man vill inte bidra till "stacken" längre.
Klockrent är det ett resultat av den Splittringspolitik som inleddes med Reinfeldt och som nu Löven och hans gäng fortsätter föra i Sverige.
Snälla V-människor - kommentera!?
Snälla ni inom Svenska Kyrkan - som kallar mig för Troll - kommentera?!
VÅGA - era fegisar - TA DEBATTEN!!
(menar inte dig topracing)