2015-09-09, 22:15
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Moa Pettersson Hammar, jo det lät rätt patetiskt. Tror dock hon var lite i och chock och det blev fullt utslag i försvarsmekanismerna.

Det är ju omognaden som visar sig vid ett sånt tillfälle. Lite trist eftersom det folk kommer ihåg är det sista man såg någon göra/säga - i det här fallet gnälla på programmet och höja sig själv till skyarna...
Citera
2015-09-09, 22:20
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Det tycker jag inte framgick särskilt tydligt i programmet. Bagge sa att hon dominerade, sedan det obligatoriska om tuff konkurrens, och därför måste vi tyvärr lämna dig.

Inte omöjligt att det beror på att hon inte utvecklats tillräckligt mycket, men då tycker man de skulle vara ärliga och säga det rakt ut.

Jag är övertygad om att de såg att hon inte utvecklats tillräckligt för att kunna komma längre än för 2 år sen. Hon har varit stabil så här långt, men inte haft det där lilla extra som de letar efter.
Har man en gång varit med så förväntar sig juryn att man tagit större steg på 2 år, vilket hon inte direkt verkar ha gjort.

Visst skulle de ha varit ärliga. Men detta är tv, och man kan aldrig lita på vad någon nisse i ett tv program säger.
Tycker synd om henne, men hoppas hon lyckas ändå.
Citera
2015-09-10, 01:04
Medlem
Det är ju inte ens en tävling i år.
Martin sopar banan med allt och alla.
Citera
2015-09-10, 02:39
Medlem
Blev rädd när jag hörde Moa Pettersson.. Värsta psyckbrytet hon fick.
Citera
2015-09-10, 03:44
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Laila är ju så fantastiskt inkompetent. Hon har till 100% legat sig till sin position. En lagombegåvad gatumusikant skulle kunna sköta hennes uppgift bättre.

Att Bard konstant använder begrepp som "bästa någonsin", "starkaste fältet någonsin", "största talangen någonsin" är bara skrattretande. Låter som han försöker intala sig själv och tittare att deras beslut har något värde i programmet.

Äcklas av juryn och hur dåliga de faktiskt är på sitt jobb.
Senast redigerad av keyboardwarri0r 2015-09-10 kl. 03:47.
Citera
2015-09-10, 04:42
Medlem
macbookishs avatar
Trist att inte Victor gick vidare, en av få med någon äkta känsla bakom när han tar ton.
Citera
2015-09-10, 08:20
Medlem
BreEEeevs avatar
Har ni märkt hur kåt han Johan (den blonde med spikhår rakt upp) är på Ghetto Barbie?
Han smörar konstant för henne, står hela tiden nära henne, och i går blev det så jävla löjligt när alla skulle springa och krama om en brud som gått vidare.
Alla hoppade på bruden som kom ut från juryrummet. Kåt-Johan sprang också dit men i stället kramade han om Ghetto-Barbie
Citera
2015-09-10, 10:10
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Har ni märkt hur kåt han Johan (den blonde med spikhår rakt upp) är på Ghetto Barbie?
Han smörar konstant för henne, står hela tiden nära henne, och i går blev det så jävla löjligt när alla skulle springa och krama om en brud som gått vidare.
Alla hoppade på bruden som kom ut från juryrummet. Kåt-Johan sprang också dit men i stället kramade han om Ghetto-Barbie
Tror nog att han är en akterseglare, i alla fall sättet han beter sig eller så friendzonar han sig själv
Citera
2015-09-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Tror nog att han är en akterseglare, i alla fall sättet han beter sig eller så friendzonar han sig själv

Är akterseglare ett relativt nytt slang för homosexuell? Hahaha uppfinningsrikt!

Jag tror Frans eller kanske hon ghetto-barbie kan ta hem detta, Martin blir nog topp 5 iallafall

Att Tove gick vidare var lite underligt tycker jag, men jag minns han Sebastian som sökte 2005 (tror jag det var?) som också glömde bort texten totalt i det sista momentet, men blev medtagen till live-kvalet ändå, och han slutade 2:a det året. Det kanske blir en skräll och händer igen?
Citera
2015-09-10, 15:07
Medlem
Fishyyyys avatar
Hoppas denna kille kommer in i kvalet http://www.tv4.se/idol/klipp/christoffer-sj%C3%B6gren-sjunger-brohter-i-tv4-play-biljetten-3200848
Citera
2015-09-10, 15:33
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Hoppas denna kille kommer in i kvalet http://www.tv4.se/idol/klipp/christoffer-sj%C3%B6gren-sjunger-brohter-i-tv4-play-biljetten-3200848
Hoppas jag också delvis för hans röst men mest för hans stiliga skägg och frisyr
Citera
2015-09-10, 16:21
Medlem
Daedaluss avatar
Vilket hyckleri av juryn att säga att det är det starkaste kill-året någonsin, och sedan skicka vidare precis lika många tjejer som killar. Och med tanke på hur många bra killar som fick åka hem jämfört med hur många underpresterande tjejer som gick vidare så känns det som att det handlar om någon sorts kvotering. Vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in