Citat:
Ursprungligen postat av
Naturalbornsinner
Men jag undrade och ville veta från er män, vad funkar bäst för er, eller spelar ställning och sånt ingen roll? Vad gillar ni att kvinnan gör förutom det mest uppenbara då oralsex.
Kan ni dela lite sånt? Blygisar får gärna fortsätta svara på pm.
Jag försöker få en bild av manlig sexualitet i vår åldersgrupp här. Vad ni vill istället för det romantiskt presenterade. Jag frågar på siten, men alla vill jag ska svara först för att inte riskera att "svara fel".
Jag är antagligen minst tio år yngre än dig och dessutom upptagen men gör ett försök att svara ändå:
Om jag får välja helt själv så vill jag för det mesta ha lite hårdare sex. Jag gillar att ha kontrollen och vara den som bestämmer. I princip innebär det att du som kvinna bara behöver visa att du är kåt och vill, resten fixar jag. Det betyder dock inte att jag bara bryr mig om min egen njutning, det kan vara lika tändande att bestämma över din njutning. Till exempel genom att jag smeker dig med start och stopp. När du börjar stöna och vrida dig för mycket så tar jag bort handen ett tag. Sen kanske du får be snällt om att jag ska fortsätta. Och våga inte använda dina egna händer, då blir det smisk!
När det gäller själva knullandet så tycker jag om att hålla på ganska länge. Knullar hårt ett tag och tar sedan en paus för ställningsbyte, eller så varierar jag med lite lugnare. Vilka ställningar som är bra måste man ju prova sig fram till gemensamt. Tycker inte så mycket om missionären, den är alldeles för jobbig om man vill göra det hårt. Min favorit är bakifrån när jag står upp, du kan antingen också stå eller stå på alla fyra på sängen. Då kan jag hålla om dina höfter och dra samtidigt som jag stöter och spara massor med kraft. Du får gärna rida om du vill, men då är det mest för att jag ska ta igen mig. Har aldrig någonsin lyckats komma i den ställningen.
Oralsex? Nja, du är antagligen inte så bra på det som du tror så det är ingen idé att du försöker ta initiativ själv. Däremot så byter jag gärna hål till munnen om jag tycker du låter eller snackar för mycket och i så fall är det ett ganska brutalt munknull som gäller. Jag tycker liksom om saker som är lite förnedrande så räkna med att jag kommer spruta över ditt ansikte också.
Låter det som att jag tittat på för mycket porr? Kanske... Men min tjej gillar det också och jag kan faktiskt ha ömt och försiktigt sex ibland. Däremot skulle jag nog inte stå ut med någon som vill ha enbart myssex hela tiden...
Citat:
Ursprungligen postat av
apjävel
Generellt för män tror jag är att de uppskattar en kvinna som visar lust och gillar sex. Jag tror du hamnar lite i moment 22, du vill inte kyssa för många grodor men samtidigt träffa någon som faller i smaken, detta kräver viss empirisk studie är jag rädd. Att unga killar vill träffa en "milf" innebär viss förväntningsnivå precis som för en äldre man som träffar en ung kvinna som han inte har något mer utbyte av än sex. Detta är givetvis ömsesidigt.
Du efterfrågar vad män gillar, jag tror män gillar lustfyllda kvinnor. Ställningar och dylikt är underordnat, det ger sig om man funkar ihop. Det behövs ju en viss kemi även för bara sexkontakt...
Jag tror man kan sammanfatta det med att finns de tre K:na, kåthet, kemi och kommunikation så kommer det att funka.