2015-09-04, 19:24
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Frans är den som kommer att få alla messande fjortisbrudars röster denna säsong och kommer att gå långt.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag är övertygad om att Frans kommer vinna. Han har varit i fokus sen starten och förmodligen förutbestämt. Dessutom är han otroligt självgod. Kom ihåg var ni läste det om Frans vinner.
Du var tvåa på pucken men det hindrar inte att du har rätt
Citera
2015-09-05, 10:37
Medlem
Jag hoppas verkligen inte att jag har rätt.
Citera
2015-09-05, 15:24
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Jag hoppas verkligen inte att jag har rätt.
Inte jag heller men tyvärr har det alltid varit så att den som vinner de messande fjortisbrudarnas röster går riktigt långt i Idol. I år tyder det mesta på att det är Frans som kommer att bli denna person. Det är bara att följa #idolse hashtaggen på Twitter under sändningarna för att se vem som får mest uppmärksamhet.
Citera
2015-09-05, 16:53
Medlem
När jag såg honom i onsdags visste jag att han skulle bli kvar. Han var dessutom förkyld i början men blev naturligtvis antagen trots att andra blev diskade av samma orsak. Han är med hela tiden och det är verkligen lurt. Har han någon anknytning till juryn? Jag är beredd att sätta en slant på att han kommer hålla sig kvar hela tiden. Dryg och självgod. Hela kroppsspråket visar att han känner sig säker. Om jag har rätt så tappar man intresse redan innan det börjat.
Senast redigerad av gurkelurkan 2015-09-05 kl. 16:55.
Citera
2015-09-07, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 70D
Min gissning, årets topp 10

Amanda
Soha
Frans
Matilda
Moa
Malikah
Bori
Martin
Nea
Axel

Yrsa då???
Citera
2015-09-07, 19:58
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
När jag såg honom i onsdags visste jag att han skulle bli kvar. Han var dessutom förkyld i början men blev naturligtvis antagen trots att andra blev diskade av samma orsak. Han är med hela tiden och det är verkligen lurt. Har han någon anknytning till juryn? Jag är beredd att sätta en slant på att han kommer hålla sig kvar hela tiden. Dryg och självgod. Hela kroppsspråket visar att han känner sig säker. Om jag har rätt så tappar man intresse redan innan det börjat.
En självgod ful pojkspoling med en mesig kvinno röst. Jag hoppas och tror Martin går långt då hans röst är grym.
Citera
2015-09-07, 20:24
Moderator
Dr Kings avatar
Juryn: "Det här momentet är otroligt viktigt"
Deltagarna: "Alla är så sjukt duktiga"
Juryn: "Detta är den bästa säsongen någonsin"

Vilka mer klyschor skall de klämma ur sig.
Citera
2015-09-07, 20:33
Medlem
Mikeyjamess avatar
Måste vara första säsongen som alla nailar solomomentet med band. Många brukar komma i otakt mm.

EDIT: Ok, där kom ett recap med misslyckanden.
Senast redigerad av Mikeyjames 2015-09-07 kl. 20:39.
Citera
2015-09-07, 20:39
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Martin har en redneck-klang på sin röst som jag inte gillar. Går han inte vidare här så har han alltid jobb på finlandsfärjan.
Citera
2015-09-07, 20:42
Medlem
Mikeyjamess avatar
Abe Adwar hade kunnat vara Bards och Kevin Borgs kärleksbarn
Citera
2015-09-07, 20:51
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Juryn talar sig varma om "det starkaste startfältet någonsin", men jag vet inte om jag håller med. Falsksång så det står härliga till.
Citera
2015-09-07, 20:57
Medlem
Mikeyjamess avatar
Och Frans ser ut som Jens Hults lillebror. Förstår dock inte hypen kring honom. Han är en Bieber och målbrottet kommer ställa till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in