Citat:
Ursprungligen postat av
YP4XQ
Tycker lite synd om de som går all-in och arbetar för invällningen. När verkligheten knackar på så kommer den knacka dubbelt så hårt på deras dörrar.
Ja, det har jag hävdat länge.
Mångkulturalisten: Men....jag har alltid jobbat för er invandrares situation och är på er sida.
Invällaren: Håll käften svenne och hit med plånboken.
Perfekta stormen, ja så kan man ju också kalla det. Vi kritiker har inte ropat varg i onödan, extrem invällning av diametralt skilda folkgrupper driver en nation deterministiskt i en viss riktning och det behövs inga större förmågor för att räkna ut hur slutstationen ser ut.
Vi är snart där. Det enda som hindrar oss från att revoltera är att vi fortfarande har en fot kvar i civilisationen där vi ingår i ett system som måste fungera.
Dessutom så är vita människor laglydiga och bra på att följa regler även om samhället förändras vilket varit en av grundförutsättningarna för samhällsbyggnaden.
Men de gånger som vi unisont fått lov att agera har vi också varit effektiva. I regel är det order från högsta ort som fått oss till att agera men dagens, och morgondagens situation kan sätta denna traditionella ordning ur spel.
Fast detta har landsförräderiet förutsett när de ändrade lagen som säger att militär inte får sättas in mot civilbefolkningen vilket numera är möjligt (under polisiär flagg, men ändå)
En fördel kan dock vara att vi knappt har militär som kan sättas in vilket öppnar upp för medborgargarden. Men så länge det parlamentariska systemet är intakt medför det stränga straff för att ta saken i egna händer.
Jag tror att kombinationen Whiteflight och att invandringskritiska röster kommer att öka blir vägen vi tar de närmaste åren, varje fall över nästa val. Men skulle samhället braka ihop innan dess kommer svartingarna att dra fort som en avlöning från Sverige. De är parasitiska till sin natur och måste ständigt matas för att stanna kvar.
Detta kan vara bra men facit blir att vi körde vårt land fullständigt åt helvete för att bli av med dem.