Citat:
Ursprungligen postat av
Theforeigner
Mitt fetande.
Hajar du inte att XO drev med dig!
Och angående din "förklaring", som ju inte är någon förklaring als, till varför du menar att det finns grund till att tro att polisen hittat saker som tillhör Lisa i MGMs bostad, kan du ta och förklara hur det att "polisen presenterat sina DNA-bevisning samt annat bevisning som finns och som de säger är direkt kopplande. Dessutom är den personen redan häktad sen månader tillbaka" på något som helst sett ger anledning till att tro att saker som tillhör Lisa hittats i MGMs bostad?
Men snälla du, skärp dig. Jag förstod perfekt att XO FÖRSÖKTE driva med mig men hennes jämförelse föll rakt igenom då det inte ens var ett exempel som höll att driva med.
Det är helt okej att driva med sina medmänskor speciellt om man har argumentation som stödjer.
Jag och andra förstår säkert att du och XO sitter här dag ut och dag in och försöker äga tråden utan att släppa igenom andra mänskors åsikter. Ni beter er illa mot er omgivning och tyvärr hanterar ni inte att underbygga er argumentation så ni faller platta och jag tror mer än jag får rätt roliga skratt när ni bara ter er allmänt dumma i huvet.
Att förminska andra mänskor i ord och som ni gör gång på gång i tråden gör er bara mindre trovärdiga och att sakna förmåga att ta in hur andra mänskor tänker och känner är ju bara ett bevis på kass självkänsla. Det är möjligt att ni tror ni skall förstärka ert självförtroende genom att få så många som möjligt att försvinna från tråden. Men vore det inte roligare om fler deltog och få tycka och tänka här utan era härskartekniker?
JA JAG TROR DET HITTATS TILLHÖRIGHETER HOS NB SOM ÄR LISAS!
Precis som du och XO tror att någon annan begått brottet pga av en känsla, så är det min starka övertygelse att åklagare har sådan bevisning.
Både NI och jag lär inte få svar förrän rättegång