Citat:
Ursprungligen postat av
kejoin
Det värsta är att poliserna är medvetet feminiserade och på torgen har kriminella kebab/minibutiker
tagit över. På helgerna är det invandrare som styr narkotikaförsäljning. Inte en polis finns där de ska va. Snabbt har klimatet hårdnat med piketpoliser som spöar fyllehundar och slagskämpar. På diskon står skäggisar i gäng o letar ut ett offer. Skolan är på väg åt helvete och Löven åker bara dit där han får bäst goodwill. Det finns ingen stomme kvar inget kitt som håller ihop oss. Jag hatar det Sverige har blivit med metrohjärntvättade kulturmarxister som tror man är rasist när man vill ha slut på invandring. Jag anser att svenskarna är en minoritet som tyvärr är vana att tänka på sin familj och ingen annan. De reagerar inte vet inte hur eller vad de ska vända sig till.
Förstår din frustration absolut.
Men vet du vad...livet går vidare. Tro mig det gör det. Det vackra ariska rasen har ju faktiskt lyckats ta sig hit utan att för den delen gått vilse eller bli förvildade.
Du är inte en rasist om du beklagar dig såsom du gör, du är bara en vilsen, uppgiven medborgare som inte fått det erkännande du och folket behöver för att känna dig speciell och utvald.
Tänk nu hur feminiserade det tyska samhället var under 30 talet då några få arier fick härja fritt och förstöra för en hårt arbetande nation.
Mitt tips till dig: börja andas min vän. Man vinner inte slag genom att endast beklaga sig. Ledare agerar, inte kacklar.