2015-08-24, 08:51
Medlem
Ikea - "In the kitchen. In the kitchen. In the kitchen."
Citera
2015-08-28, 21:17
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Den nya Com Hem-reklamen med Juditharna som gör någon parodi på Utvandrarna när dom ska till Amerika och hitta Wifi? eller vad det är. Helkass reklamfilm!
Citera
2015-08-29, 17:10
Bannlyst
Fy fan vad jag hatar Rikard Sjögren / Postkodmiljonären reklamen... Fy fan fy fan uselt ochjag blir bara arg... när han sitter o kliar sigi skägget va väl "ok" men nu när han ska bli nån typ av 50 shades of grey .... fy fan va dåligt...

http://media.letstalkabout.se/2013/08/Rickard-Sjoberg-1.jpg
fyyy faaan
Citera
2015-08-30, 02:20
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Den nya Com Hem-reklamen med Juditharna som gör någon parodi på Utvandrarna när dom ska till Amerika och hitta Wifi? eller vad det är. Helkass reklamfilm!

Jag blev jätteglad när jag såg den

"Jag tyar inte mer, Karl-Judit"
Citera
2015-08-30, 14:52
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Synsams vidriga tillrättalagda Länge leve fåfängan reklamer. Jag låtsas läsa nyheter, jag låtsas beundra besticken, och dom där jävla familjerna där tom barnen är så prydligt korrekta att man spyr. Kolla hit då, nej inte du, nej kolla inte nu, nu kan du kolla, käften! Fy fan!
Citera
2015-08-30, 14:58
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supervarparn
Telenors jävla hipsterfamilj ,o den jävla låten all night long,jag blir aldrig kund hos dom om dom så erbjud mig en ferrari

Det som stör mig är att hon för i helvete slänger telefonen i poolen! Varför gör man det? Hon tar upp den ur väskan, klär av sig och kastar den i poolen när hon hoppar i Den där familjen är såna jävla idioter och sen när är det kul och charmigt med idioter? Vad som helst kan hända jo men visst. Dom flesta har lite mer självkontroll än dom där.
Citera
2015-08-30, 17:24
Medlem
MjaoTse-Bongs avatar
Jag avskyr som princip ALL reklam men vissa är fan värre än andra.

* "Välgörenhets"reklamer. Skulle man sms:a hopp, chans, lycka, framtid, modersinstinkt osv till alla skulle man inte ha mkt pengar kvar själv.
Stör mig också så inihelvete hur de exploaterar traumatiserade gråtande barn som de trycker upp i rutan i VARJE reklampaus som borde ha hjälpts redan flera gånger om. Ffs!
Och så deras fula "Tack" i slutet arglhh!
Har de råd att göra så sjuuukt mkt reklam som visas så ofta behöver de inte mina pengar! De fungerar snarare som kyrkans gamla skuldbrev. Köp dig fri från dåligt samvete! - skulle de ha som slogan istället.

* Alla reklamer med störiga fula slogans som de ska sjunga sådär störigt punkt seEeEEeeE!

* Alla reklamer som säljer en livsstil och gör reklam för den genom sin värdelösa produkt. Typ C*ca C*la - choose happiness!

* V*nish oxy. Och alla andra reklamer där de säger såna dumma jävla saker/platityder som "jag tycker om när det är snyggt och rent!". Vem gillar när det är fult och smutsigt?
Eller den där toa-produkten som "skyddar din familj."
Och den där M*lda som säger till när det är klart för stekning.
Så är det med smör med för helvete!!

Är f.ö. väldigt glad och lycklig över att killen i Fl*ra reklamen slutat slå sönder ett stort knäckebröd över ansiktet hahaha!
Senast redigerad av MjaoTse-Bong 2015-08-30 kl. 17:26. Anledning: Stavfel
Citera
2015-08-30, 21:21
Medlem
Bert-Ljungs avatar
NetOnNet's reklamfilm med Anna Book är helkass!
https://www.youtube.com/watch?v=8ynqmJScvok
Citera
2015-08-30, 23:12
Medlem
Antevantes avatar
Reklmen med Niklas Wahlgre!
Klassiskt porrfilmsupplägg med en drös cheer leaders som ringer på. Fast här blir det inget bulta för Nicke-pick. Tröttsamt att genomlida den hemska skitreklamen.
Reklam för nåt bluffpiller.
Citera
2015-08-31, 08:54
Medlem
hatar den där yoggi reklamen där de bråkar om på vems tomt den ligger på annars är sibas gamla reklam vidrig
Citera
2015-08-31, 18:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Easy credit. Hans jävla garv. Vill slå in käften på fanskapet.
Citera
2015-08-31, 18:39
Medlem
Readyfreddies avatar
Cillit Bang gör ju surrealistiskt gräsliga dubbade reklamer. Det kanske är medvetet för att få folk att lägga dom på minnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in