Citat:
Jag tar Pisaundersökningarna med en nypa salt. Att vi ligger lågt beror delvis på mätmetoderna.
OnT:
Citat:
Vi kan trösta oss med att de som utan skrupler och utan den minsta anledning gottar sig i konspirationer kring AJ kan inte tänka längre än högst två centimeter. Det är tragiskt att hänga ut människor som är oskyldiga i polisens ögon. Skulle 35-åringen släppas för att han omöjligt kunnat utföra mordet hamnar allt i en annan dager, men fram till dess kan man ta det lugnt oavsett vad den förbannade statistiken säger. Vad saknar man i sitt liv när man dag ut och dag in har behov av att kasta skit på till synes oskyldiga? Jag kommer aldrig förstå detta sjukliga. Det är tillåtet på FB men fan inte friskt.
Sakta i backarna nu, vad vore tråden om man inte fick spekulera i andra GM än den för tillfället häktade? Klart som fan att det är tillåtet, det är rent av meningen

Dessutom tillhör denna vördade patron skaran som hamnar inom ramen för lägsta misstankegrad, åtminstone, kan misstänkas.
Det finns nämligen spår från honom också, på Lisas tillhörigheter. Så att spekulera i om att han är inblandad är ingalunda att "hänga ut" honom. Det hoppas och tror jag faktiskt han själv inser också - no big deal.
Men jag skulle vilja fråga Xenia om hon har ändrat uppfattning i skuldfrågan det senaste. Jag uppfattar det som att XeniaOnaTopp numera är rätt säker på att NB är inblandad varje fall, om än inte skyldig till mord. Vad föranleder en sådan bedömning?
Om NB är oskyldig till mord så tror jag personligen, att det är större sannolikhet att han inte alls har med saken att göra, än att han har "städat" åt någon annan.