2015-08-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
....
Acquafresca känns däremot iskallt. Tveksamt om han verkligen håller för Serie A. Verkligen bra att man fick in Destro, han garanterar nåt dussin mål även om jag inte är lika förtjust i honom som en del andra.

Du har såklart rätt. Men jag gillar honom... Jag vill att han ska lyckas. Därför gör han mål ikväll.
2015-08-22, 17:58
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Complete-Control
Har hela jävla kanalutbudet med sport som går att ha men hittar inte någonstans där dom visar Roma matchen ?

Det är inget bolag som innehar Serie A-rättigheten i Sverige. Du kanske har lite kulor att hosta upp?
2015-08-22, 17:58
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Inget party?!

Var lite kul då Totti och Messi tog av sina tröjor. Under tröjan så hade såklart Totti kaptensbindeln, medan Messi hade en sport-bh...

http://images2.corriereobjects.it/methode_image/2015/08/07/Sport/Foto%20Sport/totti_messi2.jpg?v=20150807195819

Lite kul där ja.

Lagen i sin helhet, Totti på bänken:

Citat:
Verona: Rafael; Pisano, Marquez, Moras, Souprayen; Sala, Greco, Hallfredsson; Jankovic, Toni, Gomez Taleb

Verona bench: Gollini, Vencato, Bianchetti, Winck, Albertazzi, Viviani, Laner, Checchin, Zaccagni, Romulo, Pazzini, Siligardi

Roma: Szczesny; Florenzi, Manolas, Castan, Torosidis; Pjanic, De Rossi, Nainggolan; Salah, Dzeko, Gervinho

Roma bench: De Sanctis, Lobont, Gyomber, Anocic, Keita, Paredes, Uçan, Machin, Totti, Iago Falque, Ljajic, Ibarbo
2015-08-22, 18:00
Medlem
anteri17s avatar
Nu kör vi!
2015-08-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lite kul där ja.

Lagen i sin helhet, Totti på bänken:

Äsch! 4-3-3 för båda lagen alltså.

Trist.

Jag gillar trequartista, och allt vad det innebär.
2015-08-22, 18:04
Medlem
anteri17s avatar
Ta med den, Juanito.
2015-08-22, 18:32
Medlem
Complete-Controls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det är inget bolag som innehar Serie A-rättigheten i Sverige. Du kanske har lite kulor att hosta upp?
I dont follow.
2015-08-22, 18:33
Medlem
Ezzelinos avatar
Skotträffarna inte de bästa hitintills. Salah, Nainggolan, Toni...Salah var ju ytterst nära att göra mål ändå på sin halvträff, möjligen touchad av Gervinho, men Rafael sträckte på sig och fick fingertopparna på bollen.
2015-08-22, 18:45
Medlem
Jazzphers avatar
Hyfsad räddning av DDR! Lite trubbigt framåtm än så länge.
2015-08-22, 18:52
Medlem
anteri17s avatar
Man får nog anta att Garcia trodde på en något mer öppen matchbild. Med den här mer kontrollerande matchbilden så får Roma ingen som helst effekt med sina fartspelare på kanten. Falque får gärna komma in.

Jag tycker också Garcia måste våga experimentera lite mer med sitt material. Fortsätter detta kontroll-spel även i andra halvlek, så är Tottis fötter guld värda. Samtidigt vill man ha Dzeko i boxen. Det skulle kunna medföra denna offensiva sexa:

Pjanic Naingolan/De Rossi

Falque Totti Salah/Gervinho

Dzeko

Något att testa om det ser likartat ut i minut 60-65.
2015-08-22, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Man får nog anta att Garcia trodde på en något mer öppen matchbild. Med den här mer kontrollerande matchbilden så får Roma ingen som helst effekt med sina fartspelare på kanten. Falque får gärna komma in.

Jag tycker också Garcia måste våga experimentera lite mer med sitt material. Fortsätter detta kontroll-spel även i andra halvlek, så är Tottis fötter guld värda. Samtidigt vill man ha Dzeko i boxen. Det skulle kunna medföra denna offensiva sexa:

Pjanic Naingolan/De Rossi

Falque Totti Salah/Gervinho

Dzeko

Båda lagen borde gå över till 4-3-1-2.

Roma med Totti som nummer 10, medan Hellas använder Gomez. In med Pazzini tillsammans med Luca Toni!

2015-08-22, 19:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Båda lagen borde gå över till 4-3-1-2.

Roma med Totti som nummer 10, medan Hellas använder Gomez. In med Pazzini tillsammans med Luca Toni!

Ideologiskt förstår jag dig. Rent pragmatiskt anser jag att du har fel. Pazzini är knappast kompatibel med Toni, och vem ska spela bredvid Dzeko?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in